Skoda Kamiq Facelift Spied with Redesigned Fascia front

Kamiq اولین بار رسمی خود را در فوریه 2019 به عنوان کوچکترین کراس اوور اشکودا برای بازار اروپا انجام داد. اکنون در چهارمین سال حضور خود در بازار است و به نظر می رسد یک فیس لیفت در راه است تا این مدل را برای دو تا سه سال دیگر در نمایشگاه ها تازه نگه دارد. ما اولین عکس‌های جاسوسی را داریم که برخی از بازبینی‌های بصری قابل توجه را در قسمت جلویی نمایش می‌دهد، اگرچه واقعاً چیز مهمی نیست.

17 عکس ها

برنامه راه اندازی اشکودا برای Kamiq به روز شده برای ما یک راز است، اما تصور می کنیم زمان زیادی طول نمی کشد تا کراس اوور فیس لیفت شده را در جاده ببینیم. شرط ما بر روی انتشار قبل از پایان سال است.



منبع

اینها با ظاهر کلی جسورانه‌تر برای نمای جلو با جلوپنجره جدید و سپر جلویی برجسته‌تر با ورودی‌های هوای اصلاح‌شده شروع می‌شوند. به نظر می رسد که Kamiq طراحی چراغ های جلوی تقسیم شده خود را حفظ خواهد کرد، اگرچه ظاهر مبدل ظاهری فریبنده ایجاد می کند و ممکن است پنهانی در زیر آن وجود داشته باشد. بسته به سطح تریم، ما انتظار داریم طراحی های متفاوتی برای بخش پایین سپر با درجه Scout دارای صفحه خراش ساخته شده از آلومینیوم است.

یک نمونه اولیه از Kamiq به روز شده در حال آزمایش در جاده های عمومی اتریش در حال یدک کشی یک تریلر کوچک مشاهده شد. این یک حرکت معمولی برای سازنده چک است که اغلب محصولات آینده خود را تحت بار سنگین با یک تریلر متصل ارزیابی می کند. خودروی آزمایشی دارای استتار است که قسمت جلویی را پوشانده است و ما می توانیم برخی از تغییرات برنامه ریزی شده را مشاهده کنیم.