Toyota Crown Signia 2025: This Is It


تویوتا امروز با عرضه Crown Signia 2025 خط تولید خود را افزایش می دهد. شاسی بلند هیبریدی-الکتریکی جدید این خودروساز تابستان سال آینده به فروش می رسد و به سدان کرون در سبد محصولات این شرکت در ایالات متحده می پیوندد.

تنها پیشرانه موجود، سیستم خودروی هیبریدی الکتریکی تویوتا است که یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر را با دو موتور الکتریکی جفت می کند. سه حالت رانندگی دارد: Eco، Normal و Sport. Eco برد باتری و راندمان سوخت را به حداکثر می‌رساند، در حالی که Sport واکنش دریچه گاز را تیزتر می‌کند. یک حالت EV به Crown این امکان را می دهد که فقط با برق در سرعت های پایین برای مسافت های کوتاه حرکت کند.

این سیستم 243 اسب بخار نیرو تولید می کند و در مجموع 36 مایل در هر گالن باز می گردد. تویوتا سیستم تمام چرخ متحرک الکترونیکی خود را در این مدل با موتور الکتریکی نصب شده در عقب که به چرخ های عقب نیرو می دهد، استاندارد می کند. این می تواند تا 2700 پوند را یدک بکشد و دارای گیربکس متغیر است.

در داخل کابین، راننده به یک دسته ابزار دیجیتال قابل تنظیم 12.3 اینچی نگاه می کند در حالی که صفحه نمایش 12.3 اینچی دیگر روی داشبورد به عنوان سیستم اطلاعات سرگرمی عمل می کند. صندلی های برقی راننده و سرنشین در هشت جهت استاندارد هستند. کنسول مرکزی دارای یک شارژر بی سیم عمودی و سه پورت USB-C است. سرنشینان صندلی عقب دارای دو درگاه، دو دریچه هوای اختصاصی، دو جا لیوانی و جیب پشتی صندلی هستند. صندلی های دارای گرمکن و تهویه در دسترس هستند.

تویوتا Crown را در دو تریم XLE و Limited با چرخ‌ها و مواد صندلی متفاوت عرضه خواهد کرد. XLE از آلیاژهای دو رنگ مشکی 19 اینچی چند پره با پارچه و صندلی‌هایی با روکش سافتکس استفاده می‌کند. لیمیتد دارای رینگ‌های آلیاژی فلزی خاکستری تیره 21 اینچی و صندلی‌های دو دوخته با روکش چرمی است.

تویوتا کراون سیگنیا جلو 2025
Toyota Crown Signia داخلی 2025

فضای داخلی Crown دارای تزئینات برنزی بر روی داشبورد، فرمان و کنسول مرکزی است. آهنگ ها از طریق یک سیستم صوتی شش بلندگو در XLE و یک راه اندازی 11 بلندگوی JBL Premium در Limited که دارای یک ساب ووفر است، پمپ می شود. در حالت پایین، صندلی‌های تخت تاشو ردیف دوم 60/40 فضای باری به طول شش و نیم فوت را فراهم می‌کنند که از طریق درب برقی هندزفری قابل دسترسی است.

تویوتا این شاسی بلند را در پنج رنگ ارائه خواهد کرد: ابر طوفانی، قرمز خط پایان، سفید اکسیژن، سیاه و عصر برنز. رنگ‌های داخل صندلی‌ها قهوه‌ای مایل به زرد یا مشکی هستند که در هر دو کلاس موجود است.

Toyota Crown Signia داخلی 2025
تویوتا کراون سیگنیا 2025 عقب

مدل جدید به صورت استاندارد با Toyota Safety Sense 3.0 عرضه می شود که شامل پیش از برخورد با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط با کمک فرمان، کروز کنترل راداری دینامیکی محدوده سرعت کامل، کمک علائم جاده، نور بالای خودکار و غیره می شود. بسته اختیاری فناوری پیشرفته با کمک تغییر مسیر و مانیتور نمای پانوراما برای لیمیتد در دسترس است.

تویوتا می گوید Crown Signia 2025 تابستان آینده به نمایندگی ها عرضه خواهد شد. انتظار داریم اطلاعات قیمتی نزدیک به تاریخ فروش کراس اوور باشد. Crown Signia مدل های برقی تویوتا 19 را در خط تولید ایالات متحده عرضه می کند.

سوالات متداول تویوتا کراون سیگنیا 2025



منبع