VW Gen.Travel مطالعه طراحی طراحی با درهای Gullwing بدون فرمان رونمایی شد


بسته به تعریف شما از خودرو، فولکس واگن Gen.Travel ممکن است به دلیل نداشتن فرمان در آن دسته قرار نگیرد. این یکی از آن مفاهیم عجیب و غریب با فرمانی نیست که با روشن کردن حالت رانندگی خودکار جمع می شود، همانطور که فقط برای سفرهای بدون راننده تصور می شد. استایل بدنه آن عجیب است زیرا فولکس‌واگن می‌گوید که مرز بین یک سدان و یک خودروی چند منظوره (MPV) که در اصطلاح مردمی به یک مینی‌ون معروف است را محو می‌کند.

Gen.Travel به عنوان خودرویی که مردم عادی می توانند بخرند در نظر گرفته نشده است، بلکه به عنوان یک سرویس جابجایی که می توانید آن را کرایه کنید، در نظر گرفته شده است. فولکس‌واگن آن را «خودروی تجربه نوآوری (IEV)» می‌نامد تا پیش‌بینی کند که چگونه حرکت در مسافت‌های طولانی در دهه آینده تغییر خواهد کرد. این به عنوان جایگزینی برای پریدن به هواپیما برای یک پرواز کوتاه در نظر گرفته می شود، که به ما می گوید یک بسته باتری به اندازه کافی برای سفرهای طولانی (بر اساس استانداردهای سفر با ماشین) بزرگ است.

حداکثر راحتی توسط سیستم تعلیق فعال با نام الکتریکی Active Body Control (eABC) تضمین می شود که حرکات جانبی و عمودی مانند پیچیدن، شتاب گیری و ترمز را پیش از موعد محاسبه می کند تا به طور خودکار سبک و مسیر “رانندگی” را بهینه کند. با کمک هوش مصنوعی، فولکس‌واگن آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کند که در آن جوخه‌های کاملاً خودمختار – گروهی از وسایل نقلیه که با هم رانده می‌شوند – برای به حداکثر رساندن برد با رانندگی تا حد امکان کارآمد ممکن خواهد بود.

همانطور که برای خود Gen.Travel، مطالعه طراحی دارای درب‌های غول‌پیکر عظیم است که دسترسی به کابین دنج را فراهم می‌کند که توسط ستون‌های B مانع نمی‌شود. صندلی‌ها کاملاً صاف تا می‌شوند، بنابراین می‌توانید در حالی که ماشین تمام کارهای رانندگی را برای شما انجام می‌دهد، کمی استراحت کنید. از طرف دیگر، مشخصات تجاری کابین اتاق را برای چهار نفر با صندلی رو در رو و یک میز کار نشان می دهد. یک گلخانه سخاوتمندانه با پنجره‌های جانبی بزرگ و سقف شیشه‌ای عظیم، فضای داخلی را مطبوع می‌سازد، البته باید اذعان کنیم که شکل بدنه براق‌ترین شکل نیست.

به نظر نمی رسد که این خودرو هیچ نشان فولکس واگن در داخل یا خارج نداشته باشد، اما این احتمالاً به این دلیل است که Gen.Travel نماینده کل گروه فولکس واگن است و نه فقط برند اصلی. مطالعه طراحی خودمختار سطح 5 در 24 سپتامبر در جریان رویداد هنر و ظرافت Chantilly در نزدیکی پاریس به نمایش عمومی درخواهد آمد. در حالی که نسخه تولیدی آن به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود، مارک آلمانی می‌گوید برخی از ویژگی‌ها ممکن است در نهایت به یک خودروی سری کاهش یابد.



منبع