به لطف یک درایو نهایی طولانی تر از جعبه دنده درگیری سگ مارپیچ داخلی، می تواند به حداکثر سرعت کنترل الکترونیکی 263 مایل در ساعت (424 کیلومتر در ساعت) برسد. به عنوان یک تجدید، TSR-S که برای استفاده در مسیر طراحی شده بود، به حداکثر سرعت 202 مایل در ساعت (325 کیلومتر در ساعت) رسید.
تنها سه خودروی دستساز روشنایی روز را خواهند دید و همه آنها قبلاً با قیمت نامشخصی فروخته شدهاند. GT از TSR اصلی سال 2016 و TS1 GT و TSR-S بعدی پیروی می کند. دومی فعلا در تولید باقی خواهد ماند.
جدای از پیشرفت های هوا – که شامل بال عقب بلندتر و پوشش دیسک چرخ هوا می شود – TSR-GT از موتور بسیار قوی تری نیز استفاده می کند. دوقلو سوپرشارژ (بله دوقلو) V8 دارای حجم 5.8 لیتری است و 1360 اسب بخار قدرت تولید می کند. سازگار با سوخت E85، موتور هواپیمای تخت در مقایسه با خروجی موجود در استاندارد TSR-S، 183 اسب بخار بیشتر تولید می کند.
همانطور که از نامش پیداست، TSR-GT بیشتر یک گرند تور است، به همین دلیل است که فضای داخلی بدون فیبر کربن TSR-S جای خود را برای کابینی شیکتر با انواع مختلف چرم باز کرده است. Zenvo همچنین کفپوشهای مخملی جدیدی (با لبههای چرمی) ایجاد کرده است که میگوید صدای داخل آن را کاهش دهید.
سازنده خودروهای اسپورت دانمارکی Zenvo Automotive چند سال پیش با بال فعال وحشی TSR-S خود که رفتاری شبیه به انقباضها داشت به تیتر خبرها تبدیل شد. TSR-GT جدید از یک بال عقب ثابت استفاده می کند و به عنوان آواز قو برای خط تولید TS عمل می کند و در عین حال به عنوان یک مشتق با کشش کم و سرعت بالا عمل می کند. تغییرات در بدنه، هایپرکار را تا حد امکان لغزنده می کند تا قفل حداکثر سرعت بالاتری را در مقایسه با مشتقات قبلی مبتنی بر TS باز کند.
4 عکس ها
یک مدل کاملاً جدید برای عرضه در بازار در سه ماهه سوم سال 2023 برنامه ریزی شده است. Zenvo می گوید که از یک V12 با دو توربوشارژر برقی برای توسعه 1200 اسب بخار و یک موتور الکتریکی برای رساندن خروجی ترکیبی به 1500 اسب بخار یا احتمالاً به همان اندازه استفاده خواهد کرد. 1800 اسب بخار