آئودی آخرین خودروی جدید خود را با موتور ICE در سال 2025 عرضه خواهد کرد و از آنجایی که نسل بعدی A3 احتمالاً پس از آن وارد بازار خواهد شد، تنها می تواند به این معنا باشد که هاچ بک/سدان جمع و جور به یک خودروی برقی تبدیل می شود.
آئودی A3 سدان 2024 در یک روز بارانی پنهان شده بود
با وجود اینکه A3 تنها چند سالی است که وجود دارد و به همین دلیل هنوز نسبتا تازه به نظر می رسد، به نظر می رسد آئودی عجله دارد تا فیس لیفت آن را در میانه چرخه ارائه دهد. پاپاراتزیهای خودرو نمونه اولیه این سدان کامپکت را در حال آزمایش در یک روز بارانی مشاهده کردند. با توجه به سپر جلو با حجیمش قضاوت می کنیم (و تقلبی) ورودی هوا، به نظر می رسد که ما با مدل S Line روبرو هستیم. این S3 تمام عیار نیست زیرا فاقد سر اگزوز چهارگانه است.
این خودروی آزمایشی که با رنگ آبی توربو رنگ آمیزی شده است، دارای چرخ های نسبتاً کوچکی بر اساس استانداردهای خودروهای لوکس است و به نظر می رسد نشان کواترو را روی جلوپنجره Singleframe شرکتی خود پنهان کرده است. جالب است که آئودی تصمیم گرفت چهار حلقه را هم در جلو و هم در عقب پنهان کند. در مورد آن، A3 فیس لیفت شده احتمالاً نشان به روز شده معرفی شده هفته گذشته را با طراحی صاف تر و فاقد کروم خواهد داشت.
برچسب های روی درهای جلو نشان می دهد که سدان A3 در حال انجام یک سفر تحقیق و توسعه بود. تغییرات ظاهری احتمالاً محدود خواهد بود زیرا تنها بهروزرسانی قابل توجهی که متوجه شدیم در پشت است که در آن بازتابندههای قرمز به جای افقی عمودی هستند. نسل چهارم هنوز یک خودروی بسیار جدید است، بنابراین آئودی بعید است که تغییرات اساسی در ظاهر آن ایجاد کند.
11 عکس ها
فیس لیفت میتواند همراه با مشتقات سواری بالایی باشد که مدتی است از آن جاسوسی کردهایم. احتمالاً A3 Allstreet نامیده میشود تا با تغییر نام از A1 Citycarver، سوپرمینی A1 Allstreet را که برای سال 2023 بهروزرسانی شده است، منعکس کند. فضای داخلی خودروی کنونی به دلیل احساس پلاستیکی بودن و عدم کیفیت کافی برای یک خودروی لوکس مورد انتقاد قرار گرفته است، اما بعید به نظر می رسد که در همان نسل به آن پرداخته شود.
این فیس لیفت یا هر چیز دیگری که آئودی برای این خودرو در نظر گرفته است، آخرین به روز رسانی برای A3 نخواهد بود، زیرا مارک مستقر در اینگولشتات متعهد شده است که یک مدل نسل بعدی را تولید کند. برخلاف خودروی فعلی، پس از نابودی A1 در سالهای بعد، نقش یک مدل پایه را بر عهده خواهد گرفت.