آلفارومئو به طرز عجیبی تایید کرد که خودروی جدید Brennero نام دارد



آلفارومئو مدتی است که تیزرهای مرموز را برای کراس اوور کوچک جدید خود منتشر کرده است، اما این مهم ترین تا کنون است. این خودروساز افسانه‌ای ایتالیایی در شبکه‌های اجتماعی کلیپی کوتاه با شرح زیر به اشتراک گذاشت: «شاید ما همیشه آن را می‌دانستیم». این به همه آن شایعات در مورد مدل B-Segment که “Brennero” نامیده می شود اشاره می کند. در مورد خود ویدیو، شامل چند مختصات GPS است که یکی از آنها بیشتر به نام مدل اشاره دارد.

در حالی که برخی از مختصات GPS به موزه Arese، مدار Balocco و گذرگاه Stelvio اشاره می کنند، چهارمین مختصات مربوط به گذرگاه Brenner است. این مسیر با طول کمی بیش از 30 مایل (نزدیک به 50 کیلومتر)، یکی از پست‌ترین گذرگاه‌های کوه‌های آلپ است و از استرزینگ (در جنوب تیرول در شمال ایتالیا) تا اینسبروک (پایتخت ایالت تیرول در غرب اتریش) امتداد دارد. Tonale و Stelvio بزرگتر آلفارومئو نیز به نام گردنه های کوهستانی در آلپ نامگذاری شده اند، بنابراین منطقی است که عضو جدید از همان استراتژی پیروی کند.

این خودروی کراس اوور جدید که قرار است در اوایل سال 2024 معرفی شود، اساساً نسخه آلفارومئو از جیپ اونجر و فیات 600 خواهد بود. این دو مدل عمدتاً به عنوان خودروهای برقی فروخته می‌شوند اما با موتور بنزینی سه سیلندر هیبریدی ملایم نیز در دسترس هستند. . Brennero قرار است به اولین خودروی برقی آلفا تبدیل شود، و ما در ارائه طراحی بیرونی آن دچار شکاف شده ایم. کار فتوشاپ پس از تصاویر فاش شده از چیز واقعی انجام می شود، بنابراین ما شرط می بندیم که باید نسبتا دقیق باشد.

Brennero اولین مدل از چندین مدل بدون موتور احتراقی خواهد بود زیرا برند Stellantis قبلاً تأیید کرده است که نسل بعدی Giulia و Stelvio هر دو خودروهای الکتریکی خواهند بود. یک خودروی الکتریکی بزرگ نیز به طور خاص برای آمریکای شمالی در حال توسعه است و قرار است شکل یک SUV با طراحی متمرکز بر هوا را به خود بگیرد. مبادا فراموش کنیم که سوپراسپرت خیره کننده 33 Stradale را نیز می توان در ظاهر بدون آلایندگی به عنوان جایگزینی برای نوع V6 داشت.



منبع