اتوبوس دوطبقه در این ساخت 5 ساله DIY تبدیل به RV دو طبقه شیک می شود

بدیهی است که این RV سفارشی دارای ویژگی های است مسیر چیزی بیش از برخی صندلی های جابجا شده است. رون از یک کامپیوتر برای طراحی داخلی استفاده کرد و از سال 2011 تا 2016، پیشرفت مداوم طراحی دیجیتال او را به واقعیت تبدیل کرد. یک آشپزخانه بزرگ با یک یخچال و فریزر با اندازه کامل، بیشتر سطح پایینی را شامل می‌شود، با اتاق‌های غذاخوری و یک اتاق نشیمن کوچک با یک مبل در پشت قسمت راننده. یک گاراژ با مخازن ذخیره‌سازی مختلف قسمت پایینی عقب را اشغال می‌کند و یک موتور مرسدس بنز V6 با قدرت 255 اسب بخار بازسازی شده در پشت آن قرار دارد.

دو راه پله وجود دارد که به طبقه بالا منتهی می شود. اتاق خواب اصلی بالای گاراژ در عقب قرار دارد و اتاق خواب دوم برای دو پسر ران و برک در جلو قرار دارد. در این بین حمام بزرگ قرار دارد که به طور موثر دو اتاق خواب را برای حفظ حریم خصوصی از هم جدا می کند. فضای کافی برای یک وان حمام کوچک وجود دارد، به جز کمدهای بزرگ برای نگهداری. در قسمت جلوی سطح بالایی چهار صندلی مسافر دیگر با کمربند ایمنی وجود دارد که در طول سفر به بچه‌ها منظره‌ای عالی از جاده می‌دهد.

به طور خاص، این دکل یک Neoplan Skyliner محصول 1992 است. زندگی قبلی آن اتوبوس 90 نفره بود و زمانی که رون و همسرش بیرک آن را به قیمت 15000 یورو در سال 2011 خریدند، هنوز وضعیت خوبی داشت. همچنین هنوز همه 90 صندلی داشت، اما در طول پنج سال تبدیل RV، این تعداد به 11 کاهش یافت – سه نفر در جلو برای راننده و دو سرنشین، چهار صندلی برای مسافران اضافی و چهار نفر در قسمت غذاخوری. .

این مانع از این خانواده نشده است که در همه جا بگردند. آنها وب سایتی به نام Big Buszz دارند که در آن ساخت و بسیاری از سفرها شرح داده شده است. آنها همچنین یک کانال یوتیوب دارند که ساخت و ماجراهای مختلف در اتوبوس را نشان می دهد. این اولین تبدیل اتوبوس/RV دو طبقه نیست که ما دیده ایم، اما مطمئناً یکی از چشمگیرترین پروژه های DIY است که در دنیای موتورخانه با آن مواجه شده ایم.



منبع

و سفر انجام می دهد. این دستگاه با حدود 40 فوت طول و 13 فوت قد، دستگاه فرودینگ نیست، اما مقررات مربوط به ارتفاع و طول را رعایت می کند. این دستگاه 158 گالن آب شیرین را حمل می کند، 79 گالن آب سیاه را در خود جای می دهد و یک مخزن اختصاصی LP 26 گالن برای پخت و پز و گرم کردن وجود دارد. دارای تهویه مطبوع برای روزهای گرم است، اگرچه برای زمستان های سرد به اندازه کافی عایق بندی نشده است.

بر کسی پوشیده نیست که کمپینگ ها و RV ها در حال حاضر بسیار محبوب هستند. ساخت‌های خود را انجام دهید نیز بسیار محبوب هستند، و در حالی که اکثر آنها یک ون کوچک‌تر را شامل می‌شوند، برخی از پروژه‌ها فوق‌العاده هستند. این روش خوبی برای توصیف این موتورخانه سفارشی است که دو طبقه فضای نشیمن مجلل را در یک اتوبوس دو طبقه قرار می دهد.