استوک 2000 فورد موستانگ GT آنطور که انتظار می رفت در Dyno ارائه نمی شود

15 عکس ها

توجه: فورد موستانگ SVT کبرا 2000 در تصویر.

فورد موستانگ SVT Conbra R 2000 برای فروش

موتور 4.6 لیتری V8 زیر کاپوت طراحی جدید سر و سایر پیشرفت‌ها را به دست آورد و در نتیجه اوج خروجی از 225 اسب بخار (168 کیلووات) برای مدل سال 1998 به 260 اسب بخار (190 کیلووات) افزایش یافت. طبق استانداردهای امروزی، این ارقام چندان چشمگیر نیستند و موتور اغلب به دلیل ارائه عملکرد ناکافی مورد انتقاد قرار می‌گرفت، به ویژه در مقایسه با حجم بزرگتر V8 مورد استفاده در شورولت کامارو. گیربکس چهار سرعته اتوماتیک 4R70W نیز به عملکرد کمکی نکرد.



منبع

هنگامی که چهارمین نسل فورد موستانگ در سال 1993 معرفی شد، اولین بازطراحی بزرگ خودروی اسپرت را در بیش از 15 سال نشان داد. این بر اساس نسخه اصلاح شده پلت فرم فاکس دیفرانسیل عقب فورد ساخته شد و زبان طراحی جدیدی را با بدنه شیک تر معرفی کرد. برای مدل سال 1999، موستانگ با ظاهر جدید تر و قوی تر موستانگ GT فیس لیفت شد.

همانطور که انتظار دارید، اجرای دینو نسبتاً بدون حادثه بود. ماشین در دنده دوم قرار گرفت و گرافیک اوج خروجی 199.6 اسب بخار (146.8 کیلووات) در 4700 دور در دقیقه و 225.1 پوند فوت (305.2 نیوتن متر) گشتاور در 4700 دور در دقیقه در میل لنگ را نشان داد. دقیقاً نتیجه ای نیست که ما انتظارش را داشتیم و میزبان ویدیو توضیح می دهد که این به احتمال زیاد به دلیل منیفولد ورودی Dorman است که به نظر نمی رسد برای این وسیله نقلیه خاص مناسب باشد. مالک موستانگ قرمز ظاهراً آن را با یک قطعه فورد ریسینگ تغییر خواهد داد و جالب است که ببینیم خوانش دینو پس از اصلاح چه چیزی را نشان خواهد داد.

به عنوان آخرین نکته، مایلیم به شما یادآوری کنیم که یک موستانگ کاملاً جدید به زودی رونمایی می شود. فورد قبلاً تأیید کرده است که خودروی جدید پونی ماه آینده وارد بازار می‌شود و ما مشتاق هستیم که بدانیم V8 آن چقدر قدرت تولید می‌کند. در زیر می توانید ویدیوی جاسوسی با نمونه اولیه مدل جدید را تماشا کنید.