در حالی که شایعه شده است که کانورتیبل با سقف نرم در سال 2025 رونمایی می شود، سری 8 می تواند نسل سوم را نیز ببیند. دوستان ما در BMWBLOG در اختیار داشته باشید، خط مدل زنده خواهد ماند، اما به شکل ساده شده. اعتقاد بر این است که کوپه و کابریو به سمت بازنشستگی پیش می روند و تنها گرن کوپه باقی مانده است. جالب اینجاست که ظاهراً عملی ترین سبک بدنه این سه نفر موتورهای بنزینی و دیزلی خود را از دست می دهد.
سری 8 کاملاً به میراث باقی مانده از E31 افسانه ای عمل نکرده است و شما می توانید بلافاصله با سرمایه گذاری اندکی که BMW با Life Cycle Impulse این محصول در اوایل سال جاری انجام داده است، آن را مشاهده کنید. منطقی نیست که پول کلان را برای محصولی خرج کنید که حجم فروش کافی برای تضمین سرمایه گذاری ایجاد نمی کند. یکی دیگر از نمونه های مرتبط و جدیدتر Z4 است زیرا رودستر ملایم ترین فیس لیفت را دریافت کرد.
چندین سال همپوشانی برای پلتفرم Neue Klasse و CLAR وجود خواهد داشت تا اینکه BMW در نهایت پلتفرم دوم را کنار بگذارد. فروش سری 8 فقط با نیروی برق از سال 2026 نشان دهنده یک حرکت جسورانه است، زیرا بسیاری از مردم هنوز آماده تغییر به سمت خودروهای الکتریکی نیستند. مقامات بلندپایه این شرکت بارها گفته اند که از بین رفتن ICE نباید عجله کرد زیرا زیرساخت ها برای حمله الکتریکی آماده نیستند.
سری 8 بعدی گرن کوپه با نام رمز G77 می تواند منحصراً به شکل الکتریکی عرضه شود. ب ام و قصد دارد تولید خود را در سال 2026 آغاز کند و به پلت فرم CLAR مبتنی بر دیفرانسیل عقب که در مدل فعلی با موتور ICE استفاده می شود، پایبند بماند. علیرغم اینکه رقم 8 را در نام خود دارد، این سدان متحرک نقش پر کردن شکاف بین i5 سال آینده و i7 را که قبلاً معرفی شده بود، ایفا خواهد کرد.
23 عکس ها