هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، بنابراین دو سرباز اسپرت مقرون به صرفه با یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی که 232 اسب بخار قدرت و 184 پوند فوت (250 نیوتن متر) گشتاور در طعم JDM تولید می کند. خروجی از طریق یک گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک با همان تعداد دنده به محور عقب هدایت می شود.
21عکس ها
با GR86، JDM-spec 10 شروع می شودهفتم Anniversary Limited در Flame Orange به عنوان اشاره ای به نسخه اصلی به پایان رسید. به سختی می توان از روی این تصاویر تشخیص داد که آیا رنگ با تغییر رنگ خورشیدی موجود برای نسخه ویژه GR86 2023 در ایالات متحده متفاوت است یا خیر. کوپه 2+2 ژاپنی با یک لوگوی یادبود در شیشه عقب نصب شده است که روی کارت های درب نیز اعمال شده است. در داخل به رنگ نارنجی تکمیل شده است تا با بدنه و همچنین دوخت در سراسر کابین مطابقت داشته باشد.
هر دو تویوتا و سوبارو تا 30 سپتامبر سفارشات را می پذیرند، اما دومی به صراحت می گوید که بیش از 200 دستگاه بر اساس اولویت اول به فروش نخواهد رسید. GR86 3,469,000 ین (حدود 25,400 دلار با نرخ فعلی مبادله) با گیربکس خود انجام دهید و 3,632,000 ین (26,600 دلار) با گیربکس اتوماتیک قیمت دارد در حالی که BRZ کمی ارزان تر است زیرا با قیمت 3,380 ین (3,380,200 دلار) و 3,380 ین (2,380,000 دلار) و 3,380 ین (2,380,000 دلار) فروخته می شود. )، به ترتیب.
به طور طبیعی، سوبارو BRZ تقریباً بهروزرسانیهای ظاهری مشابهی را در داخل و خارج دریافت میکند. تفاوت اصلی استفاده از سایه سنتی WR Blue Pearl است. هر دو خودرو دارای درپوش آینه های جانبی مشکی هستند و در مورد BRZ، نشان روی درب عقب نیز تیره است.
در سال 2012 بود که تویوتا 86 و سوبارو BRZ به بازار آمدند و اکنون دو برند ژاپنی در حال جشن گرفتن همبستگی خود با 10 هستند.هفتم Anniversary Limited در بازار داخلی خود. خودروهای اسپرت دیفرانسیل عقب مقرون به صرفه از آن زمان به نسل دوم منتقل شدهاند و در این نسخه ویژه با انتخاب بین گیربکس دستی یا اتوماتیک ارائه میشوند تا هر دو دنیا را خوشحال کنند.