تکامل از پوشش رادیاتور تا هاب سنسور EV

این دقیقاً در مورد جلوپنجره مرسدس بنز صدق می کند. از زمانی که ویلهلم مایباخ اختراع خود، رادیاتور لانه زنبوری را در سال 1900 بر روی مرسدس 35 PS نصب کرد، بسیار تکامل یافته است. مشبک رادیاتور برای حل مشکل خنک کننده موتورهای احتراق داخلی در آن زمان طراحی شده بود، اما در نهایت عصر جلوپنجره خودروها آغاز شد.

در حالی که عصر خودروهای الکتریکی در گوشه و کنار است، جلوپنجره‌های مرسدس بنز باقی مانده‌اند، اما عملکردی متفاوت از پوشش محافظ رادیاتور در گذشته دارند. بدون نیاز به رادیاتور، مارک آلمانی برای محدوده EQ خود به سمت جلوپنجره Black Panel حرکت می کند، که به عنوان یک سطح عالی برای سنسورهای پنهان اما ضروری عمل می کند.