جنرال موتورز فقط آن را در قالب پلتفرم اولتیوم دارد. به این ترتیب، DIU، GM Defence، زیرمجموعه این خودروساز آمریکایی را انتخاب کرده است که بر روی محصولات برای استفاده نظامی تمرکز دارد، تا نمونه اولیه بسته باتری را برای آزمایش و تجزیه و تحلیل بر روی پلت فرم های وزارت دفاع توسعه دهد.
چندین خودروی مصرفکننده جنرال موتورز قبلاً از پلتفرم Ultium استفاده کردهاند، مانند GMC Hummer EV و Cadillac Lyric، و همچنین Chevy Blazer EV جدید معرفی شده و اولین Equinox EV. این به جنرال موتورز اهرم تجربه کسب شده در کاربرد تجاری پلتفرم Ultium خود را می دهد – و آن را برای استفاده نظامی بیشتر به کار می برد و/یا توسعه می دهد.
واحد نوآوری دفاعی (DIU)، یک سازمان وزارت دفاع که پذیرش فناوری تجاری در ارتش ایالات متحده را تسریع میکند، به دنبال فناوری باتری پیشرفته بود که میتواند برای وسایل نقلیه نظامی تاکتیکی مختلف استفاده شود. لازمه؟ به دلایل واضح باید مقیاس پذیر باشد.
اگر به خاطر بیاورید، ارتش ایالات متحده قبلاً GM Defense را برای تامین یک خودروی جی ام سی هامر EV در ماه جولای به ارتش انتخاب کرده است. این برای تجزیه و تحلیل و نمایش بود، با سازمان نظامی ارزیابی مدل الکتریکی به عنوان بخشی از الزامات آن برای کاهش اتکا به سوخت های فسیلی. این انتخاب اخیر DIU به آن متصل است.
“فناوری های الکتریکی باتری های تجاری به بلوغ خود ادامه می دهند. GM Defense با توانایی ما در استفاده از قابلیت های تجاری اثبات شده و میلیاردها سرمایه گذاری جنرال موتورز در خودروهای الکتریکی و فناوری های خودروهای خودران به منظور کمک به ارائه پیشرفته ترین قابلیت های تجاری به مشتریان خود، مزیت منحصر به فردی را ارائه می دهد. استیو دومونت، رئیس جنرال موتورز دیفنس، گفت: بازار می تواند ارائه دهد.
پلت فرم Ultium پیشرفته ترین فناوری باتری جنرال موتورز است. به طور خاص، این یک معماری باتری خودروی الکتریکی و سیستم پیشرانه ترکیبی است که میتواند قدرت و برد فراتر از هر فناوری قبلی هیبریدی جنرال موتورز یا EV با برد وسیع ارائه کند. مهمتر از آن، مدولار و مقیاس پذیر است، با استفاده از شیمی های مختلف و فاکتورهای شکل سلولی. همچنین با بهروزرسانیهای دائمی در حال تغییر در فناوریها به محض در دسترس قرار گرفتن، سازگار است.
49 عکس ها