اولین تلاش در اطراف مخروط ها در آزمایش گوزن با سرعت 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) انجام می شود و راننده هیچ انتظاری در مورد نحوه واکنش SUV ندارد. این تلاش به دلیل کم فرمانی قابل توجه موفقیت آمیز نبود، اما فراتر از آن، F-Pace PHEV قابل پیش بینی و ایمن در مانور باقی می ماند.
همکاران ما در km77.com دست خود را به SUV لوکس برقی رساندند و آن را در مسیر خود آزمایش کردند. خلبان آزمایشی توضیح می دهد که نسخه اصلاح شده F-Pace در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت تقریباً شبیه خودرویی متفاوت است. مدل قدیمیتر چابکتر و مستقیمتر بود، در حالی که مدل جدید راحتتر و کیفیت سواری بالاتری دارد. با این حال، هنگامی که وسیله نقلیه در مسیر است، تفاوت ها چندان قابل توجه نیست.
km77.com همچنین این SUV برقی را در یک مسیر اسلالوم آزمایش کرد و خاطرنشان کرد که با وجود اندازه بزرگ و وزن بالای نزدیک به 4850 پوند (2200 کیلوگرم) عملکرد خوبی داشته است. پیشرانه پلاگین هیبریدی بسیار پاسخگو و قدرتمند بین مخروط ها را جبران می کند و به F-Pace کمک می کند تا زمان مناسب 24.3 ثانیه را برای کل مانور ثبت کند.
نسخه پلاگین هیبریدی جگوار F-Pace یکی از بهترین خودروهای خانوادگی برای مسافت های طولانی است و تعجبی ندارد که چابک ترین SUV از نظر رفتار جاده ای نیست. آزمایش اخیر گوزن تایید می کند که F-Pace P400e برای استفاده در مسیر طراحی نشده است، اما این بدان معنا نیست که در گوشه ها ایمن و پایدار نیست. این چیزی است که اعداد به ما می گویند.
5 عکس ها
به عنوان یادآوری، F-Pace P400e ترکیبی از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با یک موتور الکتریکی برای حداکثر قدرت 398 اسب بخار (297 کیلووات) است. نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.
بالاترین سرعت به دست آمده 44 مایل در ساعت (71 کیلومتر در ساعت) است که فقط کمی کندتر از نسخه قبلی SUV (46 مایل در ساعت / 74 کیلومتر در ساعت) است. با این سرعت، اساساً هیچ کم فرمانی وجود ندارد، اگرچه تلاش های دیگر برای سرعت های بالاتر به دلیل برخورد SUV به مخروط ها ناموفق بود. راننده آزمایشی همچنین می گوید، علیرغم تعلیق راحت، F-Pace چرخش بدنه قابل توجهی را نشان نمی دهد.