جگوار F-Pace PHEV ایمن است اما در تست گوزن خیلی سریع نیست

اولین تلاش در اطراف مخروط ها در آزمایش گوزن با سرعت 48 مایل در ساعت (77 کیلومتر در ساعت) انجام می شود و راننده هیچ انتظاری در مورد نحوه واکنش SUV ندارد. این تلاش به دلیل کم فرمانی قابل توجه موفقیت آمیز نبود، اما فراتر از آن، F-Pace PHEV قابل پیش بینی و ایمن در مانور باقی می ماند.

همکاران ما در km77.com دست خود را به SUV لوکس برقی رساندند و آن را در مسیر خود آزمایش کردند. خلبان آزمایشی توضیح می دهد که نسخه اصلاح شده F-Pace در مقایسه با مدل پیش از فیس لیفت تقریباً شبیه خودرویی متفاوت است. مدل قدیمی‌تر چابک‌تر و مستقیم‌تر بود، در حالی که مدل جدید راحت‌تر و کیفیت سواری بالاتری دارد. با این حال، هنگامی که وسیله نقلیه در مسیر است، تفاوت ها چندان قابل توجه نیست.



منبع

به عنوان یادآوری، F-Pace P400e ترکیبی از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی با یک موتور الکتریکی برای حداکثر قدرت 398 اسب بخار (297 کیلووات) است. نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

بالاترین سرعت به دست آمده 44 مایل در ساعت (71 کیلومتر در ساعت) است که فقط کمی کندتر از نسخه قبلی SUV (46 مایل در ساعت / 74 کیلومتر در ساعت) است. با این سرعت، اساساً هیچ کم فرمانی وجود ندارد، اگرچه تلاش های دیگر برای سرعت های بالاتر به دلیل برخورد SUV به مخروط ها ناموفق بود. راننده آزمایشی همچنین می گوید، علیرغم تعلیق راحت، F-Pace چرخش بدنه قابل توجهی را نشان نمی دهد.