Nissan Patrol Warrior به‌عنوان شاسی‌بلند خارج از جاده هاردکور ارائه شد



منبع

قسمت عقب از فرمول مشابهی پیروی می کند. این بیش از حد ناهموار نیست، اما به نظر می‌رسد با دیفیوزر جدید، قوس چرخ‌ها و بال‌های گلی آماده مقابله با زمین‌های خارج از جاده است. به نظر می رسد SUV کمی بالاتر از سطح زمین قرار دارد و روکش محافظ اضافی در اطراف رکاب های جانبی دیده می شود.

در واقع، این خودروساز ژاپنی اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد یک نسخه هاردکورتر از پاترول را عرضه کند اما این خودرو فقط در استرالیا به فروش خواهد رسید. این رندرها پس از اعلام اولیه انجام می شود و به شاسی بلند بزرگ پیشوند Warrior می دهد که ارتقاهای سخت افزاری و بصری را به همراه دارد. در حال حاضر، اینها فقط مجازی هستند، اگرچه مجموعه ای از بهبودهای بسیار مشابه باید در عرض یک هفته یا بیشتر ارائه شوند.

از جلو، Patrol Warrior را می توان با بخش پایینی تغییر یافته سپر که اکنون دارای یک دیفیوزر متفاوت است، تشخیص داد. در بالای آن جلوپنجره سیاه‌شده و آرم نیسان دیده می‌شود که توسط چراغ‌های LED با چراغ‌های روز C شکل احاطه شده است. به نظر نمی‌رسد که دسته‌های روشنایی تغییر کرده باشند، اما قوس‌های پلاستیکی مشکی جدیدی برای چرخ‌ها وجود دارد که چرخ‌های بزرگ‌تر آفرود را در خود جای داده‌اند. یک لمس خاص که به نظر ما بسیار جالب است، جفت لوله اگزوز جانبی است.

چیزی که ما در ایالات متحده به نام Armada می شناسیم توسط نیسان به عنوان پاترول در خاورمیانه و سایر مناطق جهان فروخته می شود. این وسیله نقلیه اخیراً یک نسخه عملکردی به روز شده دریافت کرده است و یک رندر جدید ارائه شده است که یک مدل متمرکزتر خارج از جاده را بر اساس پاترول پیشنهاد می کند. آنچه در گالری زیر می بینید یک وسیله نقلیه واقعی نیست بلکه یک جفت رندر است که از دوستان ما در Kolesa.ru.

با توجه به اطلاعات اولیه، انتظار می رود تغییرات بیشتری در سیستم تعلیق و شاسی انجام شود. احتمالاً هیچ تغییری در زیر کاپوت اعمال نخواهد شد، جایی که این شاسی بلند بزرگ با موتور 5.6 لیتری V8 حمل خواهد شد. در مشخصات نیسمو، 428 اسب بخار قدرت و 413 پوند فوت (560 نیوتن متر) گشتاور ارائه می کند که از طریق یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می شود. این مقدار کمی بیشتر از پاترول استاندارد است که با همان سطوح گشتاور اما 28 پونی کمتر ارائه می شود.