در اینجا نحوه عملکرد دمپر Multimatic TrueActive فراری Purosangue آمده است

32 عکس ها

هدف دمپرهای چندماتیک TASV تعریف مجدد نقش دمپرها است. این ادعا می کند که دمپرهای غیرفعال و تطبیقی ​​موجود، سیستم های واکنشی هستند که به ورودی های راننده و شرایط جاده واکنش نشان می دهند. در مقابل، گفته می شود دمپرهای TASV واقعاً فعال هستند – قادر به اعمال نیرو بر روی خودرو در پیش بینی شرایط جاده و مانورهای رانندگی

دامپرهای TASV از یک موتور الکتریکی سه فاز بدون برس 48 ولتی خنک شده با مایع منحصر به فرد استفاده می کنند تا نیروی اضافی را از طریق پیچ توپ دو سرب و مجموعه گیربکس سفارشی به شفت دمپر منتقل کند. این سیستم به گونه ای کارآمد طراحی شده است که فضای بسته، وزن و اینرسی چرخشی را به حداقل برساند.

از انتشار:

2023 فراری Purosangue خارجی بخش جلویی

دامپرهای TrueActive برای تقویت سیستم تعلیق با توانایی ارائه همزمان آنچه راننده می‌خواهد، آنچه که لاستیک‌ها می‌خواهند، و آنچه خودرو به آن نیاز دارد برای دستیابی به عملکرد و سطح کنترل خودرو بسیار فراتر از آنچه با تطبیق الکترونیکی امکان‌پذیر است ایجاد شده است. راج نیر، رئیس و مدیر اجرایی Multimatic گفت: سیستم های نیمه فعال.

14 عکس ها

دمپر Multimatic TrueActive Spool Valve (TASV).

چیزهای زیادی برای نوشتن در مورد فراری Purosangue وجود دارد. به هر حال، این اولین مدل تولیدی چهار در است و یکی از آخرین مدل هایی است که دارای یک V12 تنفس طبیعی است. همچنین اولین موردی است که از یک پلت فرم مدولار استفاده می کند که می تواند یک پیشرانه هیبریدی را در خود جای دهد. فقط آن را اولین SUV فراری نگویید زیرا بیشتر یک گرند تورر پنج در است تا یک وسیله نقلیه ماجراجویی.

به طور خلاصه، دمپرهای TASV ادعا می کنند که همه چیز را قبل از وقوع آنها در تنظیمات بهینه تنظیم می کنند. این امر از طریق استفاده از یک موتور الکتریکی با میرایی دریچه قرقره برای تکمیل فنرهای خودرو با تحریک نیروی موازی امکان پذیر است.

این فناوری واقعاً نوآورانه اوج تجربه Multimatic با بهینه‌سازی دینامیک خودرو، توسعه سیستم تعلیق و میرایی منحصر به فرد دریچه قرقره است که در محصولی تعبیه شده است که قابلیت بهینه در مسیر و رانندگی در جاده را فراهم می‌کند.»



منبع

در فراری Purosangue، هر مجموعه محرک دمپر مجهز به یک ماژول کنترل موتور داخلی است که دستورات مستقیمی را از یک کنترل کننده دینامیک خودرو بر اساس استراتژی‌های کنترلی دریافت می‌کند که پوشش عملکرد خودرو و راحتی سواری سرنشینان را بهینه می‌کند.