میزان تغییرات در این RS6 تنظیم شده فاش نشده است، اما اعداد ذکر شده در بالا به سرعت های سریع تر تا صدمین سالگرد نسبت به استوک (3.9 در مقابل 4.5 ثانیه) و حداکثر سرعت بالاتر در 217 مایل در ساعت (350 کیلومتر در ساعت) ترجمه می شود. حداقل ویدئو ادعای آنها را داشت، اما ما مطلقاً دلیلی برای شک در آنها نداریم.
با این حال، نسل دوم آئودی RS6 آوانت در اینجا موجود نیست. به جای ساختن فقط 571 اسب بخار (426 کیلووات) و 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور، قدرت فوق العاده 780 اسب بخار (582 کیلووات) و 704 پوند فوت (955 نیوتن متر) را تولید می کند.
قبل از عصر واگن های آئودی RS6 با موتور V8، زمانی بود که پلاک آلمانی یک V10 در زیر کاپوت خود داشت. ما در مورد نسل C6 RS6 صحبت می کنیم که بین سال های 2008 و 2011 ساخته شده است – و ما یک نمونه را در اینجا در مورد سرعت بالای اتوبان آلمان داریم. AutoTopNL.
چیزی که ما در مورد این دوست داریم این بود که صدای آن شبیه یک لامبورگینی بود – هم در داخل ماشین و هم در بیرون در هنگام پروازهای ضبط شده در ویدیو. این تعجب آور نیست، زیرا موتور 5.0 لیتری V10 بیتوربو زیر کاپوت C6 RS6 مربوط به V10 تنفس طبیعی است که تایپ 42 آئودی R8 را تامین می کند. و همانطور که می دانیم، نسل اول R8 شاسی و موتور خود را با لامبورگینی گالاردو به اشتراک گذاشت. بنابراین بله، آسیاب V10 TFSi با وجود تفاوت در کاربرد در این خودروها، مطمئناً شبیه به نظر می رسد.