
دوج همچنین در حال بازنگری در تجربه داخل کابین است و صفحه نمایش 22.6 اینچی استاندارد املاک و مستغلات را ارائه می دهد. این خرابی شامل یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی به جای سنج های فیزیکی و همچنین یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی است که Uconnect 5 را اجرا می کند. Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد و با اتصال بی سیم هستند. در واقع، هورنت نیازهای اساسی یک مجموعه سرگرمی مدرن و موفق را برآورده می کند. حتی موضوعات مختلفی برای خوشه دیجیتال وجود دارد.

دوج ادعا می کند که این سیستم که با کشیدن دنده های چرخ دار و کف پدال گاز فعال می شود، 25 اسب بخار اضافی از موتور تا 15 ثانیه تولید می کند و گشتاور فوری را ارائه می دهد (اگرچه این یک نوع معامله با موتورهای الکتریکی است، بنابراین دشوار است بدانیم که دوج دقیقاً در اینجا چه معنایی دارد – ما سعی خواهیم کرد به ته آن برسیم). پاورشات درگیر، یک ثانیه از دویدن به 60 مایل در ساعت کاهش می دهد. هر دو مدل هورنت همچنین دارای بردار گشتاور پویا هستند، اگرچه مشخص نیست که آیا مبتنی بر ترمز است یا چیزی پیشرفته تر.

ارائه قدرت خودرو بدون سیستم تعلیق و ترمز برای پشتیبان گیری آن از سال 1968 ساخته شده است، بنابراین دوج همچنین تمام R/T های Hornet را با دمپرهای Koni FSD، سیستم تعلیق کاملاً مستقل در دو انتها، و یک بسته ترمز Brembo که شامل دیسک های دارای تهویه و 4 دیسک است، نصب می کند. – کالیپرهای پیستونی در جلو کالیپرهای مشکی استاندارد هستند، اگرچه یک Track Package برای R/T و GT موجود است که رنگ قرمز را اضافه می کند (و تنها راه برای امتیاز دادن به Brembos در مدل فقط گازی است). و از آنجایی که هورنت ارتباط نزدیکی با آلفارومئو توناله دارد، دوج ادعا می کند که بهترین سفتی بدنه در کلاس خود با توزیع وزن عالی را دارد.

کراس اوورهای جمع و جور معمولاً محصولات علاقه مند به حساب نمی آیند. آنها محصول پیش فرض هستند، محصولی که امروزه مردم تصور می کنند که عبارت “حمل و نقل روزمره” به میان می آید. اما دوج این یادداشت را کاملاً از دست داد، زیرا اولین چیزی که هنگام بحث در مورد CUV کامپکت هورنت 2023 به آن می بالد، این واقعیت است که “سریع ترین، سریع ترین، قوی ترین وسیله نقلیه کامپکت زیر 30000 دلار است.” اوه، و برق هم هست.
47 عکس ها