رقص BMW M2 را در اطراف نوربرگ رینگ در 7:38 تماشا کنید


زمانی که BMW M2 متعلق به دوران G87 در سال 2022 معرفی شد، انتقادات زیادی را به دلیل استایل خود دریافت کرد. هیچ کس در مورد عملکرد شکایت نکرد، زیرا بیش از چند نفر آن را بهترین خودروی M در حال حاضر توسط مهندسان مونیخ می دانند. ما جزو این جمعیت هستیم و یک ویدیوی جدید نوربرگ رینگ از Sport Auto نشان می دهد که چرا ما آن را بسیار دوست داریم.

زمان M2 7:38.23 توسط نشریه آلمانی تنظیم شده است خودروهای اسپرت کریستین گبهارت تنها یک لمس کندتر از دور 7:33.90 بی‌ام‌و است که سال گذشته ایجاد شد. هر دو زمان برای مسیر کوتاه‌تر 12.8 مایلی است، اما زمان دوم تأیید می‌کند که M2 یک عملکرد جدی است. با تماشای گبهارت که Bimmer را در گوشه‌های بی‌پایان هدایت می‌کند، جرأت می‌کنیم بگوییم که او گاهی اوقات کمی محافظه‌کار است. قابل درک است – هیچ کس نمی خواهد کسی باشد که ماشین شخص دیگری را در مشهورترین کورس جاده ای جهان بنشاند.

همانطور که گفته شد، در این مورد “محافظه کار” هنوز به معنای نزدیک شدن به قله بدنام با سرعت 136 مایل در ساعت است. Quiddelbacher Hohe، اولین مستقیم قابل توجه در Nordschleife. گبهارت در هوا معلق نمی شود، اما ماشین مطمئناً نزدیک می شود. او روی دریچه گاز عقب می‌چرخد و به سرعت 161 مایل در ساعت می‌رسد در حالی که مسیر را مستقیماً دنبال می‌کند و در حال مذاکره با سرعت بالا است. شودنکروز چپ دست مثل یک حرفه ای

گذشته از تنها چند پیچ ​​تند، گبهارت هرگز در طول دویدن خود به کمتر از 60 مایل در ساعت نمی رسد و حداکثر سرعت آن 174 مایل در ساعت در مسیر مستقیم اصلی است. احتمالاً، این بدان معناست که این M2 به پکیج M Driver's Package مجهز است که محدود کننده سرعت 155 مایل در ساعت را حذف می کند. بدون آن، BMW می گوید حداکثر سرعت M2 177 مایل در ساعت است، عددی که گبهارت تقریباً در این دور به آن دست می یابد.

G87 M2 در حال حاضر با M3 در Ring برابری می کند. این سریعتر از آئودی RS3 است و تقریباً به سرعت M4 Competition است. ما می دانیم که BMW در حال کار بر روی M2 CS جدیدی است که می تواند امسال معرفی شود، که این سوال را ایجاد می کند. زمانی که در نهایت برای یک دور رسمی به پیست می‌رود چقدر سریع‌تر خواهد بود؟ احتمالاً برای فهمیدن این موضوع نیازی به صبر طولانی نخواهیم بود.



منبع