کیا K4 جدید ستون عقب عجیبی دارد


فورته مرده است. زنده باد K4 کیا خودروی جدیدی را که قرار است در 27 مارس در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شود، جایگزین سدان کامپکت خواهد کرد. قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، طرح قرار است در یک هفته از امروز فاش شود. در همین حال، این تصاویر تیزر باید کار کنند. این در حال حاضر بسیار متفاوت از مدل خروجی به نظر می رسد که در برخی بازارها با نام سراتو به فروش می رسد.

کیا K4 مدل 2025 برخی از نشانه های ظاهری را با K3 معرفی شده در آگوست 2023 به اشتراک می گذارد. این خودرو کوچکتر است و به عنوان جایگزین ریو عمل می کند اما به ایالات متحده نمی آید. ما در حال دریافت K4 جدید هستیم، با چراغ های آویزان که ما را به یاد کادیلاک می اندازد. ما نوردهی و روشنایی تصاویر رسمی را تغییر داده ایم تا جزئیات طراحی بیشتر جنگنده کرولا کیا را باز کنیم. ستون عقب عجیب و غریبی که در تصاویر جاسوسی و رندرها دیدیم اکنون تایید شده است.

خوانندگان چشم عقابی متوجه خواهند شد که دستگیره‌های درهای عقب دیگر جایی که قرار است باشند نیستند، زیرا در پایه ستون “پنهان” شده‌اند. چیزی که بعد از آنهاست عجیب است، با یک چهارم شیشه شکل عجیب و غریب که این توهم را ایجاد می کند که تا حدی در پشت پانل یک چهارم پنهان شده است. مطمئناً این یک رویکرد طراحی غیر متعارف است، اما جای تعجب نیست، زیرا کیا اخیراً در سبک خود جسورانه عمل کرده است.

K4 جدید بزرگتر از فورته ای که قرار است جایگزین شود به نظر می رسد. این جدیدترین در یک رشته طولانی سدان است که نام الفبایی دارد. K5 قبلاً Optima بود در حالی که Cadenza به K7 تبدیل شد و سپس با K8 جایگزین شد. کیا کادنزا و K900 را پس از مدل سال 2021 در ایالات متحده کشت. استینگر – که از نظر فنی یک لیفت بک / هاچ بک بود – نیز از بین رفته است.

این سدان آینده احتمالاً به شدت با هیوندای النترا مرتبط است که در اواسط سال 2023 با موفقیت روبرو شد. با توجه به اینکه خودروی خروجی یکی از معدود مدل های باقی مانده با قیمت کمتر از 20000 دلار است، جایگزین فورته باید مقرون به صرفه باقی بماند، اگرچه با اضافه کردن هزینه های مقصد، از این آستانه عبور می کند.



منبع