اگرچه شرکت با لوگوی trident هنوز مایل به افشای کامل فضای داخلی نیست، اما شاهد بخش خوبی از کابین دو رنگ با صندلیهای عقب جداگانه هستیم. یک کنسول مرکزی وجود دارد که از جلو به عقب کشیده شده است و در بالای تونل مرکزی قرار دارد که در آن Folgore میزبان بسته باتری است. مازراتی همچنین در حال برنامهریزی یک GranTurismo با سوخت بنزینی – احتمالاً با موتور Nettuno V6 – است که بدیهی است باتری را با میل محرک تعویض خواهد کرد.
19عکس ها
برای خودرویی که در سال 2023 عرضه میشود، برخی از دیدن نشانههای آشکاری که از GranTurismo کنونی که در سال 2007 منتشر شد، تعجب میکنند. ما میتوانیم استدلال کنیم که این لزوماً چیز بدی نیست زیرا کوپه کملونگ در حال خروج هنوز هم خیرهکننده است. با وجود سن ارجمندش توجه داشته باشید که GT بنزینی از سال 2019 به فروش نرسیده است زیرا نسخه ویژه زدا آخرین نسخه از تیپو M145 بود.
این طلوع عصر الکتریکی مازراتی است زیرا نسل بعدی GranTurismo خط تولید مدل های بدون موتور احتراقی “Folgore” را آغاز خواهد کرد. در یک تیزر ویدئویی غافلگیرکننده، GT الکتریکی بدون هیچ گونه پوشش استتاری نشان داده شده است تا طراحی شیک و در عین حال آشنا را نشان دهد. ما به راحتی میتوانیم درگاه شارژ را در زیر چراغ عقب سمت چپ ببینیم، جایی که مالک باتری را 100 مایل در 10 دقیقه یا 100 کیلومتر در پنج دقیقه شارژ میکند.
یادآور میشویم که GranTurismo Folgore با موتور سهموتوری ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت که برای شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت در ۲.۶ ثانیه و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۲.۷ ثانیه خوب است. به طور کلی، اولین مازراتی EV از 200 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) فراتر خواهد رفت. این ویدئو همچنین فرصت خوبی برای شنیدن صدای مصنوعی ارائه شده توسط خودروی اسپورت برقی در تلاش برای تقلید صدای یک موتور احتراقی با حجم زیاد است.
هر مازراتی یک نسخه EV را تا اواسط دهه قبل از سال 2030 عرضه می کند، زمانی که موتور احتراقی خوب به طور کامل کنار گذاشته می شود. در همین حال، GranTurismo کاملاً جدید باید به زودی توسط GranCabrio دنبال شود در حالی که Ghilbi در سال 2024 متوقف می شود. موتور V8 نیز راه دودو را طی می کند و اخیراً متوجه شدیم که Quattroporte بعدی کوچکتر از این خواهد بود. سدان قدیمی امروزی