عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد که پورشه 911 داکار هنوز در دست توسعه است


اوایل آوریل امسال بود که عکاسان ما پورشه 911 داکار را برای آخرین بار جاسوسی کردند و نمونه اولیه تقریباً آماده تبدیل شدن به یک مدل تولیدی بود. با این حال، به نظر می رسد که کار توسعه روی ماشین اسپورت بالا رفته هنوز تکمیل نشده است و ما مجموعه جدیدی از عکس های جاسوسی داریم که نشان می دهد خودروی آزمایشی دیگری در نوربرگ رینگ می چرخد.

جاسوسان ما در آلمان این 911 داکار را با ارتفاع سواری متفاوت در هر دور در اطراف پیست گرفتند. ساده ترین و منطقی ترین توضیح برای آن تعلیق بادی است که در زیر بدنه ناهموارتر نصب شده است. این فقط یک تئوری است، اما بر اساس آنچه در گالری پیوست شده در زیر می بینیم، به نظر می رسد که کوپه برجسته می تواند به سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم مجهز شود.

به غیر از سیستم تعلیق، این نمونه اولیه دقیقاً شبیه نمونه های قبلی بود که در اوایل سال جاری جاسوسی کردیم. گسترش‌های گلگیر، سپرهای جلو و عقب بازطراحی‌شده و ورودی‌های هوای اضافی روی کاپوت، تغییرات طراحی را در مقایسه با یک 911 معمولی تکمیل می‌کنند. نشان می دهد که ممکن است جزئیاتی وجود داشته باشد که در حال حاضر برای چشم نامرئی باقی می مانند.

تا آنجا که به نام داکار مربوط می شود، هنوز رسمی نیست، اما به نظر می رسد محتمل ترین گزینه برای کوپه پرفورمنس بالا باشد. اخیراً، والتر رورل، اسطوره مسابقات رالی، به طور تصادفی از تگ هش 911 داکار در یک پست اینستاگرامی که به آن نام اشاره می‌کند به جای پسوند سافاری استفاده کرد، اما آن پست بلافاصله پس از مدت کوتاهی حذف شد.

ما تمام جزئیات مربوط به سخت افزار 911 داکار را نمی دانیم، اما معتقدیم که پیشنهاد اصلی Carrera 4S با سیستم چهار چرخ متحرک خواهد بود. اگر واقعاً اینطور باشد، این خودرو دارای یک موتور 3.0 لیتری تخت شش توربوشارژ دوقلو در پشت صندلی ها خواهد بود که 443 اسب بخار قدرت و 390 پوند فوت (528 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. انواع قدرتمندتر نیز می توانند راه اندازی شوند.

فعلاً بیشتر سؤال داریم تا پاسخ، اما امیدواریم همه چیز خیلی زود روشن شود. هیچ تاریخی از سوی پورشه برای اولین بار مشخص نشده است، اگرچه ما معتقدیم که اولین معرفی زودتر از دیرتر انجام خواهد شد.



منبع