چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا فولکسواگن در حال بررسی ساخت یک خودروی الکتریکی جدید است که به سادگی نام گلف را بر تن میکند یا گلف موجود را مهندسی مجدد میکند تا تبدیل به یک خودروی برقی شود. با توجه به ذکر پلتفرم MEB در گزارش، احتمالاً به این معنی است که ما با محصولی روبرو خواهیم بود که شباهت زیادی با گلف Mk8 امروزی مبتنی بر MQB ندارد. با این حال، در حال حاضر، اینها فقط فرضیات مبتنی بر اطلاعات موجود هستند.
اگرچه e-Golf رسماً در سال 2020 از تولید خارج شد، هنوز هم میتوانید یک نمونه جدید را از برخی نمایندگیها خریداری کنید. دادههای دیتافورس نشان میدهد که فولکسواگن ۱۱۷ دستگاه e-Golf را تا سپتامبر امسال فروخت و یک جانشین مستقیم بالقوه میتواند این اعداد را به هزاران برساند.
بر اساس گزارش جدید روزنامه تجاری آلمان هندلزبلات، به نقل از اخبار خودروفولکس واگن در حال بررسی بازگرداندن نام e-Golf به مجموعه خود است. از طرف دیگر، کراس اوور تیگوان میتواند یک نسخه کاملاً الکتریکی نیز دریافت کند و در هر صورت، هر دو میتوانند بر اساس یک نوع به روز شده پلت فرم الکتریکی MEB که توسط فولکس واگن و برندهای خواهرش استفاده میشود، باشد. روزنامه آلمانی به نقل از منابع شرکت، گزارش می دهد که فولکس واگن می تواند گلف و تیگوان الکتریکی را در کارخانه خود در ولفسبورگ تولید کند، جایی که انواع موتور احتراقی این خودروها نیز ساخته می شوند.
84 عکس ها