8 عکس ها
مایب گفت: “طراحی – کلاه بالا – جایی است که ما تمایز خود را ایجاد خواهیم کرد.”
Prologue در سال 2024 وارد نمایندگیهای هوندا میشود و در کنار پاسپورت بهعنوان معادل برقی باطری همهکاره و ماجراجویانه آن عرضه میشود. قیمت و مشخصات نهایی هنوز اعلام نشده است.

او گفت: «ما به دلیل معماری پایه محدود هستیم. «متمایز کردن [them] از نظر عملکرد دشوار خواهد بود.”
مشارکت خودروهای الکتریکی بین هوندا و جنرال موتورز که در سال 2020 اعلام شد، در چند سال آینده با ورود هوندا پرولوگ 2024 به ثمر خواهد نشست. با این حال، این کراس اوور الکتریکی مبتنی بر پلتفرم Ultium جنرال موتورز است و از فناوری باتری اختصاصی این خودروساز آمریکایی استفاده میکند و این سوال را ایجاد میکند که آیا آنها مانند خودروهای مهندسی هوندا رانندگی خواهند کرد یا خیر.
در واقع، استودیوی طراحی هوندا در لسآنجلس، با طراحی ظاهری و کابین منحصربهفرد که از هاچبک دوستداشتنی و غیرقابل استفاده آمریکا E الهام میگیرد، به طراحی Prologue میپردازد. در میان این امضاهای هوندا، یک علامت کلمه بداخلاق در دریچه عقب نوشته شده با خط کمی قدیمی این شرکت وجود دارد. علاوه بر این، هاچبک E نرمافزار سرگرمی اطلاعاتی HMI خود را ارائه میکند و به کابین کمک میکند تا حس مدرن و ویژه خودروهای برقی داشته باشد. در نهایت، خودروساز ژاپنی دستی در کنترل کیفیت Prologue خواهد داشت و اطمینان حاصل می کند که استانداردهای هوندا برای دوام و قابلیت اطمینان مطابقت دارد.
مایب موافقت کرد و اشاره کرد که عملکرد هوندا پرولوگ احتمالاً به لطف پلتفرم مشترک و مشخصات باتری مشابه، بازتابی از برخی کراس اوورهای جنرال موتورز – احتمالاً بلیزر EV – خواهد بود. با این حال، هر دو Aoyama و Mibe مطمئن بودند که Prologue همچنان مانند یک هوندا از بسیاری از مواردی که مصرف کنندگان بیشتر به آن اهمیت می دهند، احساس می کند.

ظاهراً پاسخ به این سؤال «واقعاً نه» است. مدیرعامل، رئیس، و مدیر اجرایی هوندا، توشیهیرو میبه و مدیر اجرایی ارشد شینجی آئویاما اخیراً در یک میزگرد با اعضای رسانهها گفتگو کردند، جایی که پلتفرم Ultium موضوع مکرر گفتگو بود. با صحبت از Prologue و کراس اوورهای مبتنی بر Ultium خود جنرال موتورز، Aoyama اعتراف کرد که تجربه پشت چرخ احتمالا مشابه خواهد بود.