ببینید Alfa Romeo Giulia GTA چقدر سریعتر از Quadrifoglio است

GTA و حتی بیشتر از آن هاردکور GTAm همچنان از یک توربو دوقلو 2.9 لیتری V6 مانند Giulia Quadrifoglio استفاده می کنند. با این حال، قدرت خروجی به 533 اسب بخار (398 کیلووات)، در مقابل 505 اسب بخار (377 کیلووات) در مدل چهاربرگ شبدر افزایش می یابد. صدای موتور بد به نظر می رسد زیرا مدل ویژه با اگزوز تیتانیومی Akrapovič عرضه می شود.

نسل بعدی جولیا موتورهای احتراقی را به نفع عرضه تنها به عنوان خودروی برقی خنگ خواهد کرد. زمان عرضه مدل جدید هنوز مشخص نیست. آلفا قصد دارد تا سال 2027 به یک برند فقط الکتریکی تبدیل شود.

GTAm مدلی بود که بیشتر روی مسیر متمرکز بود. صندلی عقب نداره همچنین، یک رول بار و مهارهای شش نقطه ای وجود دارد. خودرو همچنان قانونی است.

این ویدیو نشان می دهد که هر دو GTA و Quadrifoglio دارای کنترل پرتاب دشوار هستند. به نظر می رسد این سیستم اجازه چرخش بیش از حد چرخ را می دهد. راه حل این است که پدال ترمز را کمی نگه دارید تا کشش خارج از خط را مدیریت کنید. از یک رول، GTA واقعاً مزیت عملکرد مستقیم خود را نشان می دهد.



منبع آلفارومئو GIULIA GTA

آلفارومئو در مجموع تنها 500 دستگاه از Giulia GTA و GTAm ساخته است که قبلاً به فروش رسیده بودند. CarWow مدل کمیاب برای مسابقه درگ در برابر جولیا Quadrifoglio استاندارد را به دست آورد. ببینید قدرت اضافی و کاهش وزن چقدر تفاوت ایجاد می کند که آنها به صورت مو به مو می روند.

GTA مخفف Gran Turismo Alleggerita است که در زبان انگلیسی به معنی Grand Touring Lightened است. طبق مشخصات رسمی، وزن آن 221 پوند (100 کیلوگرم) کمتر از Quadrifoglio است. اگرچه CarWow تفاوت را 309 پوند (140 کیلوگرم) ذکر می کند.

آلفا رومئو GTA را در ایالات متحده ارائه نکرد. اکثر آنها را در منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) فروخت. استرالیا 18 نمونه دریافت کرد و ژاپن 88 مورد از آنها را دریافت کرد.