این سالن با عملکرد بالا که با نام کامل خود به عنوان مرسدس-AMG C63 SE Performance شناخته می شود، از موتور M139 از مدل های جمع و جور “45” استفاده می کند اما به صورت طولی نصب می شود. آسیاب 2.0 لیتری قبلاً تأیید شده است که دارای اسب های اضافی و توربوشارژر با قرقره الکتریکی است. این آسیاب با یک موتور الکتریکی نصب شده در پشت کار می کند و بنابراین به C63 یک سیستم چهارچرخ متحرک در مقایسه با مدل قبلی خود RWD می دهد. .

برای جبران افزایش وزن اجتناب ناپذیر، تنظیمات PHEV از V8 قدیمی، به خصوص از نظر گشتاور، پیشی می گیرد. AMG C63 با حذف عملا تأخیر وحشتناک توربوی ICE و بهره گیری از ارائه گشتاور فوری موتور الکتریکی، باید یک موشک مطلق با وجود چربی اضافی باشد.
هفته گذشته زمانی که فراری شاسی بلند Purosangue را معرفی کرد، دنیا به پایان نرسید و ما تقریباً مطمئن هستیم که یک آخرالزمان با C63 چهار سیلندر آغاز نخواهد شد. پس از سالها عکسهای جاسوسی، شایعات و جنجالهای فراوان، AMG به زودی سدان فوقالعاده برقی خود را رها میکند. رقیب BMW M3 و Audi RS4 بالاخره امروز رونمایی می شود تا نشان دهد هنوز امیدی برای خودروهای پرفورمنس هیجان انگیز در طلوع عصر برق وجود دارد.
7 عکس ها