مینی شارژر غول پیکر EV را به نمایشگاه خودرو لس آنجلس می آورد

شارژ احتمالاً دومین مورد گیج‌کننده‌ترین چیز در مورد وسایل نقلیه الکتریکی برای مالکان آینده پس از اضطراب برد است. هیچ راهی بهتر از صحبت کردن با مردم و نشان دادن نمونه‌های خوب برای رفع این ترس‌ها وجود ندارد، و Mini تصمیم گرفته است که نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مکان خوبی است تا به دنیا بگوید شارژ یک خودروی الکتریکی آنقدرها هم ترسناک نیست. و سازنده بریتانیایی با یک شارژر خودروی الکتریکی غول پیکر که در نزدیکی مرکز همایش های لس آنجلس، در بلوار المپیک غربی 698 در گوشه خیابان گل، نمایش داده شده است، کاملاً اظهار نظر کرده است.

اندازه ایستگاه شارژ تنها چیز قابل توجه آن نیست. همانطور که از عکس های پیوست شده به راحتی می بینید، شکل یک کنترلر RC را به خود می گیرد و Mini می گوید که از دنیای ماشین های رادیویی الهام گرفته شده است. شارژر امروز و فردا (18 تا 19 نوامبر) کار خواهد کرد و دارندگان خودروهای برقی که علاقه مند به استفاده از آن هستند، باید به دنبال فضای پارکینگ با پیام «خارج از رقابت» باشند. همچنین فلش هایی روی زمین با اسپری رنگ آمیزی شده است که روی آن پیام «از این طریق شارژ کنید».

شارژر بزرگ با شکل کنترل RC حدود 9 فوت (2.75 متر) ارتفاع دارد و به همان رنگ Mini Cooper SE به عنوان یک افزودنی جدید به پالت – Nanuq White تمام شده است. یک “سقف” متضاد به شکل بخش بالایی وجود دارد که با رنگ مشکی رنگ آمیزی شده است. در پایه، یک صفحه نمایش تعاملی 10 اینچی با ویدئوهای تبلیغاتی از خودروساز وجود دارد. اسکن یک کد QR شما را به یک صفحه AR می برد تا محدوده الکتریکی Mini را بررسی کنید.

پس از پایان نمایش، شارژر غول پیکر به گشت و گذار در نقاط مختلف ایالات متحده و چندین فروشنده محلی Mini در سراسر کالیفرنیا می رود.

نمایش خودکار لس آنجلس



منبع

راه ماهتانی، مدیر ارتباطات برند در Mini USA، گفت: «در Mini، ما همیشه دوست داریم شور و هیجانی را به مردم بیاوریم که سرگرمی و خلاقیت ذاتی فرهنگ Mini را به مردم یادآوری کند. “ما تلاش می کنیم تا این سرگرمی و هیجان را برای همه کسانی که عاشق رانندگی هستند زنده نگه داریم، و این پروژه ایده های وسایل نقلیه الکتریکی امروزی را با نوستالژی جمعی ما برای ماشین های برقی RC جوانانمان متحد می کند.”

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید