هنگامی که مایک گودوین، از فورد پرفورمنس، مگازیلا را معرفی کرد، گفت که تیم در حال کار بر روی بسته کنترل عملکرد است که به اتصال موتور به بقیه سیستمهای خودرو کمک میکند. این موتور قادر خواهد بود با 10 سرعته اتوماتیک Super Duty جفت شود و یک نسخه در حال توسعه است تا موتور را با گیربکس های دستی سازگار کند.
در طی گزارش اولیه، فورد به شدت به این موضوع اشاره کرد که مگازیلا جدید را بر اساس موتور گودزیلای موجود استوار خواهد کرد. با این حال، مشخص نبود چه مقدار از موتور گودزیلا در موتور جعبه باقی می ماند. همچنین مشخص نیست که مگازیلا چقدر اسب بخار خواهد داشت. یک تیونر توانست با اضافه کردن یک سوپرشارژر قدرت 7.3 لیتری را به بیش از 780 اسب بخار (581 کیلووات) برساند که تخمین زده میشود که این عدد را به 1600 اسب بخار (1193 کیلووات) برساند.
در تصویر بالا موتور 7.3 لیتری V8 گودزیلا فورد دیده می شود.
معمولاً وقتی یک خودروساز یک علامت تجاری را ثبت می کند، استفاده بالقوه از آن کمی مرموز است. این مورد در مورد علامت تجاری اخیر فورد نیست. در 16 سپتامبر، Blue Oval برای “Megazilla” به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده درخواست داد و این اولین باری نیست که می شنویم فورد از این نام استفاده می کند.
ثبت علامت تجاری اولین چیزی است که ما در مورد موتور جعبه از زمانی که فورد برای اولین بار آن را طعنه زد، شنیده ایم. مشخص نیست که آیا فورد به افشای آن نزدیک است یا خیر – اما SEMA اواخر امسال است. خودروسازان علائم تجاری را برای نام های متعددی که هرگز استفاده نمی شوند ثبت می کنند. با این حال، در این مورد بعید به نظر می رسد.
51 عکس ها