هایپرکار 777 که از یک مونوکوک کربن تایید شده توسط FIA و بدنه ای طراحی شده توسط امبرتو پالرمو تشکیل شده است، شکلی خیره کننده با اشاره به خودروهای LMP1 دارد. در مقایسه با این ماشینهای مسابقهای، هایپرکار Levy دارای طراحی است که کمتر توسط مقررات محدود میشود و بنابراین میتواند راهحلهای مختلفی مانند چراغهای جلوی باریکی که در کنارهها گسترش مییابند یا بال غول پیکر عقب را به رخ بکشد.

ایده لوی این است که خودرویی بسازد که فقط برای پیست باشد و عاری از همه مقررات باشد. از آنجایی که این خودرو از نظر استایل، آیرودینامیک و قدرت نیازی به رعایت استانداردهای خاصی ندارد، به مهندسان این فرصت داده شد تا خودرویی بسازند که از هر نظر افراطی باشد و بتواند واقعاً نوآوری نهایی را در قلمرو پیست فقط به نمایش بگذارد. سوپراسپرت ها فراتر از آن، 777 یک آزمایشگاه متحرک از راه حل های جدید است که می تواند فردا در موتوراسپرت یا سوپراسپرت های جاده ای معرفی شود.
تنها هفت نمونه از 777 ساخته خواهد شد و تحویل آن در سال 2025 آغاز خواهد شد. اولین نمونه اولیه در مقیاس کامل در سال 2023 در اتودروم مونزا رونمایی و نمایش داده خواهد شد. در واقع، تمام 777 های ساخته شده در پیست مسابقه معروف قرار خواهند گرفت. ، زیرا شرکت آندریا لوی یک مکان ثابت در آنجا خواهد داشت. علاقه مندان می توانند هر روز ماشین را تحسین کنند و در مورد پروژه های این برند اطلاعات بیشتری کسب کنند.
البته، این همه هزینه دارد و اگر آن را در بالای مقاله از دست بدهید، بسیار گران است. 777 و تمام لوازم جانبی آن دارای برچسب قیمتی 7 میلیون یورویی هستند که در حال حاضر به 7.1 میلیون دلار تبدیل می شود. این شامل زمان پیست در مونزا با خدمه مهندسین پشتیبان هر زمان که مالک بخواهد برای رانندگی برود، و این زمان به خوبی سپری خواهد شد. 777 موتورز میزبان 14 رویداد ویژه در طول دو سال خواهد بود که در آن مالکان می توانند از این هایپرکار نهایت لذت را ببرند.