هیوندای دارای یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ است که از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو نیرو می دهد. این موتور 286 اسب بخار (213 کیلووات) و 289 پوند فوت (391 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که این سدان خانوادگی 3300 پوندی (1496 کیلوگرمی) را به حرکت در می آورد.
دوج چارجر دارای یک موتور 5.7 لیتری V8 تنفس طبیعی عظیم است که 375 اسب بخار (279 کیلووات) و 395 پوند فوت (535 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. قدرت از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود. دوج قدرت بسیار بیشتری تولید می کند، اما همچنین وزن بسیار بیشتری برای حرکت دارد. دوج چهار در ترازو را به 4300 پوند (1950 کیلوگرم) می رساند و این وزن در مسیر مسابقه قابل توجه است.
هیوندای النترا N و دوج چارجر دیتونا هر دو سدان هستند، اما با تفاوتهای بسیار قابل توجهی. با این حال، این تفاوت ها در یک مسابقه درگ چندان قابل توجه نیستند. دوج چارجر فوقالعاده به نظر میرسد و قدرت بسیار بیشتری تولید میکند، اما هیوندای سبکتر با موتور چهار سیلندر کوچکتر و کمتوانتر خود، بینقص نیست.
خودروسازان کمتر و کمتر سدان میسازند، اما نمونههایی که تولید میکنند هرگز بهتر نبودهاند. کانال یوتیوب Sam CarLegion دو نمونه بسیار متفاوت دارد – هیوندای النترا N مدل 2022 و دوج چارجر دیتونا – و یک ویدیوی جدید که این دو را در نوار درگ مقایسه می کند. این دو در زیر کاپوت کاملاً متفاوت هستند، اما چگونه به مسیر ترجمه می شود؟

49 عکس ها
مسابقه غلتکی جایی است که هیوندای واقعاً شگفتزده میکند، با النترا که میتواند با سرعت گرفتن این جفت به سمت خط پایان، از دوج فاصله بگیرد. آزمون قبولی نهایی به نفع دوج است، اما نه چندان. هیوندای میتواند خود را حفظ کند و تقریباً نیمی از ماشین را پشت سر بگذارد.
Elantra N در اولین مسابقه برای خارج شدن از خط تلاش می کند. پرش چرخ شروع خود را کند می کند و نمی تواند به Dodge برسد. مسابقه دوم به لطف شروع بهتر النترا بسیار نزدیکتر است. هنوز هم کندتر از شارژر است، اما جهش چرخ کمتری را تجربه میکند و به آن اجازه میدهد عقبنشینی کند. دوج و هیوندای همزمان از خط پایان عبور می کنند.