TFLnow حدس میزند که دلیل مشاهده این نمونههای اولیه در ایالات متحده، بهویژه در میشیگان، شاید این باشد که Ram در حال بازگرداندن نام داکوتا است. ما نفس خود را برای آن یکی حبس نمی کنیم، اما مهم است که توجه داشته باشیم که Stellantis بر اساس گزارش های قبلی مشتاق این ایده است.
اطلاعات در مورد نسل بعدی میتسوبیشی تریتون/استرادا در حال حاضر کمیاب است، اگرچه می دانیم که این خودرو با نیسان در حال توسعه است. به این ترتیب، انتظار داشته باشید که نسل بعدی ناوارا پلتفرم یکسانی داشته باشد، البته با بدنه ای متفاوت. کامیون نیسان دیرتر از میتسوبیشی می رسد.
چند هفته پیش، عکاسان جاسوس ما نمونه اولیه میتسوبیشی L200 را هنگام آزمایش در اروپا مشاهده کردند. وانت سایز متوسط که در سایر نقاط جهان با نام های تریتون یا استرادا شناخته می شود، قرار است یک نوسازی اساسی داشته باشد. گزارش ها حاکی از آن است که عرضه نسل بعدی مدل در سال 2023 اتفاق می افتد.
در همین راستا، یک جفت نمونه اولیه L200 دوباره مشاهده شد، اما این بار در خاک ایالات متحده، توسط یوتیوب TFLnow. این دو کامیون سایز متوسط برای مخفی کردن هویت خود، لباسهای مخفی سنگینی به تن داشتند. نگاهی سریع به عکسهای جاسوسی زیر و کامیونهای بالا تأیید میکند که آنها واقعاً نمونههای اولیه L200 هستند.
دقیقاً مانند آنچه در مشاهدات قبلی دیدهایم، نمونههای اولیه L200 که در حین حمل و نقل گرفتار شدهاند، ظاهری ناهموار بر تن داشتند که روی گلگیرها، ریلهای سقف و چرخهای بلندتر دیده میشود. چراغ های جلو که به صورت عمودی روی هم چیده شده بودند، و همچنین مشبک مشبک بزرگ و تخته های در حال اجرا در زیر درها نیز مشهود بود.
چیزی که در نمونه های اولیه متوجه خواهید شد این بود که هر دو فرمان راست هستند. آنها همچنین پلاک تولید کننده میشیگان را پوشیده بودند، که این سوال را ایجاد می کند که چرا آنها در ایالات متحده هستند. قابل توجه است که یکی از نمونه های اولیه آزمایش یدک کش بود.
13 عکس ها
انتظار میرود که اصلاحات بزرگ آینده خط L200 در سال 2023 اتفاق بیفتد، اگرچه هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.