بیوک به نمایندگی‌هایی که نمی‌خواهند خودروهای الکتریکی بفروشند، خرید پیشنهاد می‌کند.


بیوک ژوئن سال جاری را با یک افشاگری آغاز کرد – تا پایان دهه به یک برند کامل خودروهای برقی تبدیل خواهد شد. اولین خودروی الکتریکی تولیدی بیوک در سال 2024 برای بازار آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. طبیعتاً، این حرکت مستلزم آن است که فروشندگان پولی را برای تبدیل نمایشگاه‌ها و مراکز خدماتی خود به وسایل نقلیه الکتریکی، که شامل ایستگاه‌های شارژ و سایر به‌روزرسانی‌ها می‌شود، سرمایه‌گذاری کنند.

برای فروشندگانی که نمی‌خواهند آن سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دهند، بیوک یک خرید پیشنهاد می‌کند. این موضوع توسط معاون جهانی بیوک، دانکن آلدرد، تایید شد روزنامه وال استریت، که ابتدا در مورد این پیشنهاد گزارش داد.

آلدرد گفت: «لزوماً همه نمی‌خواهند این سفر را انجام دهند، بسته به جایی که در آن قرار دارند یا سطح هزینه‌ای که این گذار مستلزم آن است. WSJ. بنابراین اگر آنها بخواهند از فرنچایز بیوک خارج شوند، ما به آنها کمک مالی خواهیم کرد تا این کار را انجام دهند.”

بر اساس این گزارش، 1963 نمایندگی بیوک در ایالات متحده وجود دارد اخبار خودرو‘ داده های سرشماری نمایندگی ها. اکثر این نمایندگی ها در کنار GMC هستند – تنها 13 نمایندگی مستقل هستند. کسانی که این خرید را انجام می دهند ممکن است بتوانند به فروش سایر برندهای GM ادامه دهند.

بیوک خودروهای برقی را با نام Electra به فروش خواهد رساند، در حالی که از شناسه‌های الفبای عددی برای هر مدل استفاده می‌کند.

آلدرد در بیانیه قبلی خود گفت: “لوگوی جدید بیوک، استفاده از سری نامگذاری الکترا و ظاهر طراحی جدید برای محصولات آینده ما این برند را متحول خواهد کرد.”

همانطور که گفته شد، اولین خودروی الکتریکی بیوک در سال 2024 معرفی خواهد شد. مفهوم Wildcat EV (تصویر بالا) پیش نمایش زبان طراحی جدید بیوک در انتقال آن به برق است. این شرکت همچنین چندین مدل را برای بازار چین معرفی کرده است – یکی از آنها در حال حاضر جدیدترین استایل را بر تن کرده است.



منبع