ویدیوی تیزر هوندا Prologue EV نگاهی دقیق به نمای بیرونی SUV ارائه می دهد

آیا نشانه های طراحی مدل گلی که در اینجا مشاهده می شود مستقیماً به نسخه تولیدی ترجمه می شود؟ این یک سوال بی پاسخ است، اگرچه هوندا کاملاً واضح است که این را پیش نمایشی از استایل Prologue می داند. شاسی بلند مبتنی بر Ultium که به طور مشترک با جنرال موتورز ساخته شده است، قرار است در سال 2024 به فروش برسد، اگرچه هوندا متعهد شده است که جزئیات بیشتری را در ماه های آینده در مورد این SUV فاش کند.

مارکو تان، طراح VR و CG در هوندا دیزاین گفت: «ما توانستیم Prologue را در محیط‌های دیجیتالی که واقعاً شبیه دنیای واقعی هستند ببینیم. با شبیه‌سازی و ارزیابی رنگ‌ها، مواد و حتی نورپردازی در یک محیط سه‌بعدی مجازی، ما قادر به کشف احتمالاتی بودیم که استایل را به سطح بالاتری رساند.

سانگ هیوک آن، طراح بیرونی چهار ساله در گفت: طراحی اولین خودروی الکتریکی هوندا به ما آزادی بیشتری نسبت به خودرویی با موتور احتراق داخلی داد و ما می‌توانیم تخیل خود را به خصوص در طراحی قسمت جلویی بیشتر کنیم. هوندا ما Prologue را با فاصله بین دو محور طولانی‌تر، اورهنگ کوتاه‌تر و لاستیک‌های توانا برای ایجاد تناسبات اسپرت و حالت قوی‌تر تصور کردیم.»

اولین بار در سال 2021 از هوندا پرولوگ تمام الکتریکی مطلع شدیم، اگرچه تا می 2022 نگاهی اجمالی به این SUV نداشتیم. هر چند به عنوان یک طرح طراحی در حال حاضر، ما یک نگاه شگفت آور دیگر با جزئیات داریم. و این بار، آن است نه یک طرح.

بپیوند به جست و خیز درباره ماشین ها خدمه پادکست برای بحث بیشتر هوندا و سایر مطالب جالب خودرو در ویدیوی زیر.

تیزر هوندا پرولوگ
تیزر هوندا پرولوگ

هوندا ما را در پشت صحنه به استودیوی طراحی خود در کالیفرنیا می برد، جایی که Prologue الکتریکی ساخته شد. ویدیوی چهار دقیقه‌ای بالا این فرآیند را شرح می‌دهد که شامل استفاده قابل‌توجه از واقعیت مجازی برای همکاری در طراحی به اصطلاح «نئو ناهموار» Prologue با همکاران هوندا در سراسر جهان است.

جالب توجه ویژه برای این تیزر، اوج تلاش دیجیتالی برای ساخت یک ماکت خاک رس کامل از SUV است. علاوه بر این، Prologue تقریباً از تمام زوایا نشان داده می شود، از جمله چند لحظه که نمایه کامل در پس زمینه قابل مشاهده است. به عنوان داشتن خطوط سطحی تمیز و ساده توصیف شده است، و این چیزی است که ما دریافت می کنیم. فقدان مشخصی از دریچه ها، زوایای متضاد، یا خطوط کج روی بدنه وجود دارد که در بسیاری از خودروهای مدرن رایج است. علاوه بر این، چهره آن کاملاً با زبان طراحی دیگر شاسی بلندهای هوندا مانند Pilot یا CR-V جدید متفاوت است.



منبع