ویدیوی تیزر Pagani C10 چیزهای زیادی را در تخیل باقی می گذارد

این تیزر رسمی است که برای اولین بار در 12 سپتامبر برنامه ریزی شده است که چندین ماه از عکس های جاسوسی را دنبال می کند. این عکس که در اینستاگرام منتشر شده، خود هوراسیو پاگانی را نشان می دهد که در حال طراحی یک ماشین است. ما یک قوس چرخ را اینجا و یک گلگیر را در آنجا می بینیم، و فقط یک فلاش وجود دارد که نشان “C10” را نشان می دهد و یک بار دیگر نام خودرو را تایید می کند. در کپشن، پاگانی (خودروساز) می‌گوید: «قرار است فصل جدیدی در داستانمان بنویسیم، جشنی، و تأیید چشم‌اندازی که همیشه الهام‌بخش ما بوده است».

پاگانی قبلاً تأیید کرده است که C10 از یک موتور 6.0 لیتری V12 با توربوشارژرهای دوقلو استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود خروجی به خوبی 800 اسب‌بخار باشد و قدرت از طریق گیربکس اتوماتیک یا دوکلاچه به چرخ‌های عقب برسد. به گفته پاگانی، تاکید بر صرفه جویی در وزن، به جای قدرت مطلق است. و در مورد برقی‌سازی، خوب، مشخص نیست چه زمانی بسته‌های باتری یا موتورهای الکتریکی به C10 راه پیدا می‌کنند. پاگانی گزارش ژوئیه 2022 مبنی بر اینکه این شرکت تحقیقات EV را به نفع ادامه کار با موتورهای V12 کنار گذاشته است، قویاً تکذیب کرد.

تولید کننده هایپراسپرت ایتالیایی پاگانی تنها 30 سال سن دارد، اما در حال حاضر به دلیل عملکرد عجیب و غریب شهرت زیادی پیدا کرده است. این که این کار در مدت زمان کوتاهی انجام شده است قابل توجه است. اینکه آن را نیز تنها با سه وسیله نقلیه با عمر طولانی انجام می شود هنوز هم چشمگیرتر است. و اکنون، به دنبال زوندا و هوایرا، این شرکت در حال آماده شدن برای چهارمین محصول با C10 است.

هنگامی که سومین مدل پاگانی در 12 سپتامبر رونمایی شود، چیزهای بسیار بسیار بیشتری خواهیم داشت. مطمئن شوید که در آن زمان تمام جزئیات مربوط به پاگانی C10 با توربوشارژ دوقلو و 800 اسب بخار قدرت را بررسی کنید.





منبع

در حالی که C10 «فصل جدیدی» است، به وضوح بخشی از همان کتاب زوندا با عمر استثنایی و هوآیرا 10 ساله است. بر اساس عکس های جاسوسی، بزرگ ترین حرکت آن در جلو است، جایی که یک محفظه چراغ جلو وجود دارد، نه دو لامپ مستقل در هر طرف. بینی صاف تر، گلخانه وسیع تر و فاسیای جدید تغییرات ملایم تری دارند، در حالی که آینه های برگ مانند و کناره های صاف بسیار نزدیکتر به Huayra گره خورده اند. در پشت، چراغ‌های عقب عمودی دوقلو در کنار یک اگزوز چهار نوک قرار گرفته‌اند که در بالا، نزدیک بال یکپارچه نصب شده است.