پژو 508 چهار در و واگن رفرش برای اولین بار


پژو 508 بزرگترین سدان در خط تولید فعلی این برند فرانسوی است. یک به‌روزرسانی استایل در حال حاضر در دست توسعه است، و این عکس‌های جاسوسی اولین نگاه ما به تغییرات است.

به نظر می رسد استتار روی دماغه طراحی جدیدی را برای چراغ های جلو پنهان می کند. آنها باریک تر به نظر می رسند، اما بخش عمودی در لبه بیرونی هنوز وجود دارد. یک ورودی پهن و ذوزنقه ای، فاسیای پایینی را اشغال می کند. پوشش بدنه جلوپنجره را کاملاً پنهان می کند، بنابراین مشاهده تغییرات ظاهری غیرممکن است.

در کنار، یکی از این خودروها در کنار ستون B آنتن دارد. یک وسیله کوچک و دایره ای شکل روی پشت بام قرار دارد. این قطعات ممکن است به این نکته اشاره کنند که 508 دارای برخی تغییرات مکانیکی است. اگر تیم فقط تغییرات زیبایی ایجاد می کند، این تجهیزات ضروری به نظر نمی رسد.

در عرشه عقب کاموی بیشتری وجود دارد. چراغ‌های عقب دارای گرافیک جدیدی هستند، اما پوشش آن تغییراتی در شکل آنها را پنهان می‌کند.

گالری همچنین شامل یک تصویر واحد از واگن 508 است. مانند چهار در، دماغه و چراغ های عقب نیز تغییراتی دارند.

عکسی از داخل این وسایل نقلیه وجود ندارد. جاسوسان ما گزارش می دهند که سیستم اطلاعات سرگرمی جدید جدید است و رابط کاربری به روز شده ای دارد. تغییراتی در تریم کابین نیز امکان پذیر است.

پس از عرضه جدیدترین نسل 508، پژو مدل عملکردی مهندسی اسپرت را روانه بازار کرد. دارای یک توربوشارژ 1.6 لیتری چهار سیلندر با دو موتور الکتریکی است. کل خروجی سیستم 355 اسب بخار (265 کیلووات) و 384 پوند فوت (520 نیوتن متر) گشتاور است. این مدل در 5.2 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) محدود شده است. باتری 11.5 کیلووات ساعتی 26 مایل برد الکتریکی را در ارزیابی WLTP فراهم می کند.

مدتی پس از ادغام FCA و PSA برای تبدیل شدن به Stellantis، شایعاتی در مورد بازگشت پژو به ایالات متحده وجود داشت. طبق گزارش ها، 508 از جمله محصولاتی بود که قرار بود بخشی از خط تولید آمریکا باشد.

با این حال، Stellantis استراتژی خود را تغییر داد. در عوض، این شرکت تصمیم گرفت به جای تلاش برای راه اندازی یک برند جدید در این کشور، بر روی رشد آلفارومئو در ایالات متحده تمرکز کند.



منبع