ژاکت زشت تعطیلات موپار برای فصل 2022 جوراب های همسان دریافت می کند

کاغذ کادو موپار 2022

امسال تعداد زیادی اقلام تعطیلات از Mopar وجود دارد و بله، زیورآلات آبی مانند آنچه روی ژاکت موجود است. 8.95 دلار به شما باز می گردد و اگر می خواهید آن را به عنوان هدیه بدهید، می توانید کاغذ بسته بندی تعطیلات Mopar را خریداری کنید. موپار می‌گوید این رول به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند نه هدیه متوسط ​​را بپیچد، اما برای چیزی که قرار است آن را مچاله کرده و در سالن پرتاب کنید تا گربه با آن بازی کند، قیمت کمی دارد. قیمت یک رول 49.95 دلار است، اما کاغذی با گرافیک های سفارشی و خطوط شبکه در پشت به شما می دهد تا بتوانید برش های مستقیم انجام دهید. به نظر قانونی می رسد

زیور کریسمس موپار 2022

این فصل است، همه. فرقی نمی‌کند کریسمس، هانوکا، کوانزا، روز بودی یا یکی از بسیاری از تعطیلات خاص دیگر را در این زمان از سال جشن بگیرید، پوشاک جشن عموماً بخشی از تجربه است. در آن جلو، Mopar با یک ژاکت زشت دیگر بازگشته است که تضمین می کند قلب شما را به صورت مجازی و واقعی گرم کند. و دوستانی را به همراه آورد.

دو جفت جوراب همسان به ژاکت می‌پیوندند که دارای همان رنگ‌های قرمز-سفید-آبی با کمی مشکی هستند تا اطمینان حاصل شود که مارک Mopar وقتی در کنار آتش استراحت می‌کنید برجسته می‌شود. دانه های برف، راه راه و طرح های چهارخانه روی جوراب ها چاپ شده است، اما ژاکت اضافه می کند همی به آستین ها و پیستون های متقاطع تا بالای سینه. در وسط یک زیور درخت کریسمس گرد بزرگ قرار دارد که با مارک بیشتر موپار مزین شده است. حیف که نمی توانید آن را به درخت آویزان کنید. در واقع، شما می توانید.

به رنگ ها و الگوهای عجیب تعطیلات علاقه ندارید؟ موپار مجموعه‌ای از اقلام «معمولی» را نیز ارائه می‌کند، از ست ظروف نوشیدنی گرفته تا کیف‌های دوشی و لباس‌های هوای سرد که برای پوشیدن در عموم مناسب‌تر هستند. در مورد ژاکت زشت، بافت متوسطی دارد و به قیمت 79.95 دلار به فروش می رسد – کمی بیشتر از اولین ژاکت موپار که در سال 2020 دیدیم. جوراب ها در بسته بندی دو جفت، از جنس 100 درصد ژاکارد ساخته شده اند و قیمت آن 29.95 دلار است.



منبع