کدام سری از گوشی سامسونگ بهتره؟

قیمت روز گوشی های موبایل سامسونگ، هوآوی، اپل، شیائومی و غیره در بازار تلفن های همراه به تاریخ شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ را مشاهده می کنید. این گوشی یکی از گوشی های پرچمدار شیائومی است که علاوه بر طراحی زیبا و جذابی که دارد، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خوبی هم دارد. در نمای روبهرویی صفحهنمایش یکدست با طراحی ناچ اینفینیتی O پرچمدار گونهای را شاهد هستیم که بریدگی دایرهای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحهنمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند میانرده در نظر گرفته شده است. در بخش گوشیهای هوشمند میانرده این شرکت هم شاهد رونمایی محصولات بسیار باکیفیتی بودیم.

خرید گوشی شیائومی

هم با پنل IPS LCD ساختهشده و فاصله لبه صفحهنمایش در آن بسیار کم است. در واقع محصولات این شرکت به لحاظ کیفیت، قابلیت و زیبایی چیزی از نمونه های مشابه خود توسط سایر برندها کم نداشته تا جایی که از گوشی شیاموئی به تدریج در قاره آسیا به عنوان اپل 2 یاد می کردند. نویز تقریباً وجود ندارد و ممکن است این کاهش نویز، بخاطر جزئیات کم باشد. شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید. سامسونگ وفادار به شهرت خود، آنجا بود تا از نوآوریهای تکنولوژیک استفاده کند که وسایل الکترونیکی جدیدتر، بهتر و سودآورتر را ممکن میسازد. گوشی شیائومی با داشتن امکانات بسیار خوب، قیمت واقعا متناسب و دسترسی عالی در تمام نقاط دنیا، بهسرعت حضور خود را در بازار جهانی تثبیت کرده است و با معرفی هر مدل جدید، نظر کاربران بیشتری را به خود جلب میکند.

شیائومی 12 لایت یک گوشی میان رده بسیار قوی است. رزلوشن بالای صفحه نمایش شیائومی 12X، پردازنده Snapdragon 870 5G، دوربین 50 مگاپیکسلی و شارژ در 40 دقیقه این گوشی را به یک گوشی محبوب و در عین حال قوی تبدیل کرده است. Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی تنها در بازار چین ارائه شد و کمی بعد و با مشاهده موفقیتهای چشمگیر چند گوشی پس از آن، انواع گوشی شیائومی ساخته و در سرتاسر دنیا به فروش رسید. در جایگاه یک گوشی میانرده، باید بگوییم که حاشیههای کمی برای صفحهنمایش در نظر گرفته شده و همین امر سبب شده تا ۸۴.۵ درصد از نمای روبهرویی را صفحهنمایش به خودش اختصاص دهد. در نمای روبهرویی این گوشی به صفحهنمایش با ابعاد ۶.۴۳ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل از نوع «امولد» مجهز شده است. بنابراین به صورت دقیق بررسی کرده و ببینید که میخواهید هزینه بالای آن را پرداخت کنید یا سایت فونر خیر.

وجود ۸ گیگابایت رم هم نیازهای اکثر کاربران را بهخوبی برطرف میکند و در زمینهی مولتیتسکینگ با مشکلی روبرو نمیشوید. این شرکت، با ارائه انواع گوشیها با شاخصهها و طراحیهای متفاوت همواره سعی بر این داشتهکه بتواند رضایتمندی صد در صدی کاربران را در تمامی بازههای قیمتی برای خرید گوشی سامسونگ با کیفیت، جلب کند.سریهای Note و S از با کیفیتترین گوشیهای سامسونگ و بهنوعی پرچمداران این شرکت محسوب میشوند که همیشه رقابت پر تب و تابی با رقیب همیشگی خود یعنی کمپانی اپل داشتهاند. برای خرید حضوری از فروشگاه نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در تهران نیز می توانید به شعب نمایندگی به شرح فروشگاه سامسونگ سعادت آباد، فروشگاه سامسونگ ونک یا فروشگاه سامسونگ هروی سامسونگ مراجعه نمایید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را به صورت جامع و کلی در خصوص گوشی های شیائومی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم، با ما همراه باشید.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

گلکسی زد فلیپ شرایطی دارد که برخی را به خود جلب کرده و برخی را هم ناامید خواهد کرد. در عین حال، تصاویر فاش شده از محافظ های صفحه نمایش شیشه سکوریت نشان می دهد که گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس ممکن است کمی ضخیم تر و گردتر از مدل های قبلی خود باشند، اما در غیر این صورت باید مشابه باشند اگرچه یک نشت نشان می دهد که پشتی صاف تری دارند. برخلاف اپل و سامسونگ، شیائومی تجارت گوشیهای خود را با حاشیه های بسیار ناچیز انجام میدهد، این حاشیه مربوط به قیمت گوشی شیائومی است که با سود کمتر از 5٪ بود.

خرید گوشی سامسونگ البته به تازگی گوشی های سری ام برای چند کشور عربی هم عرضه شده که باعث شده این گوشی فقط مختص به هند نباشد. از این سال به بعد این شرکت بخش عمده ای از فعالیت های خود را به طراحی و تولید انواع گوشی های هوشمند اختصاص داده و همانطور که مشخص است تا کنون با گذشت 10 سال از این اقدام به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست پیدا کرده و در کنار برندهای شناخته شده جهانی از آن یاد می کنند. وزن سبک، طراحی جدید و مدرن، عملکرد سریع، دوربین قوی، باتری قوی و شارژ سریع از جمله مزایای گوشی موبایل شیائومی 12 لایت است.

این سری Mi به عنوان یکی از پرچم داران گوشی شیاموئی شناحته شده و با وجود نقد های مثبت بیشماری که بر آن وارد شد بسیار مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفت. شیائومی Redmi Note 11 به عنوان یکی از گوشیهای هوشمند میانرده بسیار باکیفیت این شرکت شناخته میشود که به لطف بهرهبرداری از مشخصات فنی مناسب، توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی را در جایگاه یک گوشی هوشمند میانرده دارد. از این گوش می توان به عنوان بهترین گوشی گیمینگ یاد کرد. فرارو- گوشی Redmi Note 11 نسخه ۱۲۸ گیگابایت در آخرین روزهای شهریور امسال به پرطرفدارترین محصول شیائومی در ایران تبدیل شده است.

موبایل شیائومی

یکی از گوشیهای هوشمند میانرده و البته قدرتمند این شرکت، مدل Redmi Note 11 است که میتوان گفت یکی از بهترین گوشیهای هوشمند میانرده در این بازه قیمتی است. بازه قیمتی میان رده گوشی ردمی از 5 میلیون تا 10 میلیون است. گوشیهای موبایل از نظر سطح، به گوشیهای رده پایین، رده متوسط و رده بالا تقسیم میشوند. شیائومی تلفنهای اندرویدی با عملکرد بالا تولید میکند، که آخرین مشخصات و سخت افزار را دارند وسپس آنها را با مناسب ترین قیمت به فروش میرساند. اگر میخواهید یک گوشی پرچمدار با قیمت بسیار مناسبتر داشته باشد، خرید یکی از گوشی های سری پوکو شیائومی پیشنهاد اصلی ما به شما خواهد بود. کمپانی شسائومی گوشی های پرچمدار و میان رده با مشخصات خوب در قیمت های مختلف تولید و روانه بازار می کند. امکان تعویض سوکت شارژ گوشی شیائومی وجود دارد، البته در صورتی که فقط پایه های آن دچار اشکال شده باشند که احتمال قابل تعمیر بودن نیز وجود دارد.

و اگر شارژ تلفن شما درحال تمام شدن باشد با “شارژ سریع”با پانزده وات آن را به برق زده و شارژ کنید. به دنیای خارقالعاده و گسترده گوشیهای سامسونگ در فروشگاه لیپک قدم بگذارید و اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید، ادامه راه با ما! یکی از دلایل فروش گسترده تلفنهای این برند، مطلوب بودن قیمت گوشی شیائومی است. جای گرفت. در واقع قابلیت های در نظر گرفته شده برای این سری از گوشی های هوشمند شیائومی با توجه به کیفیت، قیمت مناسب و طراحی زیبای آن باعث استقبال بسیاری از افراد در سراسر جهان شد و با توجه به موفقیت کسب کرده در زمینه تولید این سری از گوشی شیاموئی و مدل نوت آن به یکی از پرفروش ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شد. سری می میکس شیائومی نیز با طراحی متفاوت و همچنین وجود پردازنده ای قدرتمند و نمایشگر بزرگ در ساخت آن از شهرت جهانی برخوردار هستند.