اولین تریلر سریال آیرتون سنا نتفلیکس عالی به نظر می رسد


نتفلیکس به زودی مینی سریال جدیدی بر اساس زندگی فایرتون سنا پخش خواهد کرد. به سادگی نامیده می شود سنا، این یک سریال شش قسمتی است که قرار است اواخر امسال پخش شود. نتفلیکس تاریخ دقیقی را به غیر از اواخر سال 2024 اعلام نکرده است.

تیزر تریلر منتشر شده اجمالی از داستان زندگی مسابقه‌دهنده فرمول 1 را نشان می‌دهد که در برابر پیروزی احساسی او در سال 1991 در جایزه بزرگ برزیل قرار دارد. در آن زمان، سنا دو قهرمانی فرمول یک جهان را به نام خود داشت، اما برزیلی بومی هرگز در پیست خانگی خود برنده نشد. تریلر با چشم‌اندازی از دوران جوانی و حرفه‌اش که بر روی کلاه ایمنی چشمک می‌زند، ما را از مبارزاتی که در آن مسابقه با آن‌ها روبه‌رو بود می‌برد. این با فریادهای پیروزی او به پایان می رسد، که در طول پخش زنده مسابقه هنگام گرفتن پرچم شطرنجی ضبط شد. حتی سرسخت‌ترین طرفداران هم ممکن است کمی از این موضوع ناراحت شوند.

سنا توسط گابریل لئونه در این سریال به تصویر کشیده شده است که مت ملا در نقش آلن پروست و پاملا توم در نقش زوکسا دوست دختر سنا نیز بازی می کنند. به گفته نتفلیکس، این سریال روایتی تخیلی از داستان زندگی او هم پشت فرمان و هم در مسائل شخصی است. این در اوایل دوران مسابقه‌ای او با رقابت در فرمول فورد آغاز می‌شود و ما را تا انتها می‌برد.

البته پایان در 1 اردیبهشت 94 یعنی تقریبا 30 سال پیش به روز انتشار این تریلر رسید. ماشین او در طول مسابقه جایزه بزرگ سن مارینو در یک پیچ با سرعت بالا در ایمولا از پیست خارج شد و با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت به دیوار برخورد کرد. او بیرون کشیده شد و بلافاصله با هواپیما به بیمارستان منتقل شد، اما زمان مرگ او در نهایت به عنوان لحظه برخورد در مسابقه ثبت شد.

سنا پس از پیروزی قلبی خود در جایزه بزرگ برزیل در سال 1991، سومین قهرمانی جهان خود را در آن سال به دست آورد. در سن 31 سالگی، او جوان ترین برنده سه دوره فرمول یک و جوان ترین قهرمانی بود که پیاپی قهرمان شد (1990 و 1991). او هنگام مرگ 34 سال داشت.



منبع