همه خودروهای جدید تا سال 2029 باید ترمز اضطراری خودکار داشته باشند



حسگرها و نرم افزارها ایمنی خودرو را به طور اساسی تغییر داده اند. وسایل نقلیه مدرن می توانند دنیای اطراف خود را ببینند و خط کشی ها، علائم جاده، سایر خودروها و عابران پیاده را تشخیص دهند. اکنون یک قانون جدید از سوی اداره ملی ایمنی حمل و نقل بزرگراه (NHTSA) ترمز اضطراری خودکار را با استانداردهای افزایش یافته در وسایل نقلیه جدید الزامی می کند.

طبق قانون جدید تا سال 2029 تمام خودروهای سبک جدید فروخته شده در ایالات متحده دارای سه فناوری هستند: هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار و ترمز اضطراری خودکار عابر پیاده. بر اساس ریاضی NHTSA، اجباری کردن این فناوری حداقل جان 360 نفر در سال را نجات می دهد و از حداقل 24000 آسیب جلوگیری می کند.

خوشبختانه، خودروسازان به خوبی در راه ارائه این ویژگی ها به عنوان تجهیزات استاندارد هستند، با فشار برای افزایش ایمنی از جهات مختلف.

در اواخر سال گذشته، 20 خودروساز به تعهد مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه مبنی بر تجهیز بیش از 95 درصد خودروهای تولیدی خود در ایالات متحده به ترمز اضطراری خودکار عمل کردند. در سال 2019، Consumer Reports به خودروسازانی که می‌خواهند جایزه بهترین انتخاب‌ها را کسب کنند، گفت باید خودروهای خود را با ترمز اضطراری خودکار عابر پیاده عرضه کنند.

قانون جدید استاندارد ایمنی وسایل نقلیه موتوری فدرال بیش از نیاز به ویژگی ها انجام می دهد. همچنین شرایط خاصی را فهرست می کند که سیستم ها باید بتوانند در آن کار کنند.

این مستلزم آن است که همه خودروها بتوانند با سرعت 62 مایل در ساعت توقف کنند تا از برخورد با وسیله نقلیه جلوگیری کنند. همچنین باید عابران پیاده را در روز و شب شناسایی کند. همچنین در هنگام تشخیص برخورد قریب الوقوع با وسیله نقلیه دیگری و با سرعت 45 مایل در ساعت با عابر پیاده، سیستم باید ترمزها را با سرعت 90 مایل در ساعت درگیر کند.



منبع