برخورد 1.3 میلیون دلاری مک لارن سنا با ساختمان در حالی که سعی در خودنمایی داشت.



خودنمایی برای دوربین در حالی که پشت فرمان یک ابرخودرو هستید هرگز ایده خوبی نیست. راننده این مک لارن سنا 789 اسب بخاری پس از از دست دادن کنترل در یکی از خیابان های عمومی در کالیفرنیا، با برخورد به یک ساختمان و آسیب جدی متوجه راه سختی شد.

ویدئویی که در اوایل صبح دوشنبه در سراسر رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، نشان می‌دهد که سنا از بلوار ونتورا در منطقه وودلند هیلز در لس‌آنجلس، کالیفرنیا، قبل از اجرای دونات برای جمعیتی که در وسط خیابان ایستاده‌اند، غلت می‌زند. سنا قبل از از دست دادن کنترل و انحراف به حاشیه جلوی یک نمایندگی لکسوس، در جاده جدا می شود.

ویدئویی که در Reddit منتشر شده است، به پیامدهای سقوط می‌پردازد، و زیبا نیست. قسمت جلویی به نمای بیرونی نمایندگی کوبیده شده و کمی به یک تویوتا کمری که بیرون پارک شده بود خم شده است. کل گیره جلو به داخل فشار داده می شود، درب سمت سرنشین باز است و چرخ جلو سمت راست به عقب و بیرون رانده می شود.

مشخص نیست که چه کسی این سنا را در زمان تصادف رانندگی می کرد. به گفته کاربر Reddit slattdemon99ادموند «موندی» بارسقیان ناشر این ویدیو در فرمان بود. بارسقیان، یک کاربر یوتیوب، در اوایل سال 2023 برای ساخت خودروی برقی هامر خود پس از رانندگی تنها 9 مایل، در فضای مجازی منتشر شد.

در ویدئویی که چهار روز پیش در کانال بارسقیان منتشر شد، مشاهده می‌شود که او همان سنا را تحویل می‌گیرد و آن را به سرعت در جاده‌های عمومی رانندگی می‌کند و آن را “سریع ترسناک قانونی” توصیف می‌کند. عکس‌های این خودرو نیز در استوری اینستاگرام او به تازگی بعد از ظهر یکشنبه منتشر شد.

با توجه به ارزش این سنا، بعید است که توسط شرکت بیمه جمع آوری شود. اما مطمئناً تعمیر خودرو ارزان نخواهد بود، به خصوص اگر آسیبی به مونوکوک فیبر کربنی وارد شود. ما امیدواریم هر کسی که این مک لارن را می‌راند، بهتر از نفر قبلی با آن رفتار کند.

نوک کلاه به جاناتان هارپر!



منبع