بی ام و X2 2024 در فورتنایت تیز شد زیرا آینده اکنون است، پیرمرد


اگرچه نسل دوم X2 تا هفته آینده معرفی نمی‌شود، اما می‌توانید با بارگذاری فورتنایت، کراس اوور پرخاشگر را در حوزه دیجیتال بررسی کنید. BMW یک شهر مجازی با جزیره “Hypnopolis” ساخته است که در آن بازیکنان داستانی را کشف می کنند که تمرکز خود را روی iX2 الکتریکی قرار می دهد. به ما گفته می شود که تخم مرغ های عید پاک در اطراف جزیره پراکنده شده است و حتی یک ماکت وفادار از ساختمان معروف “چهار سیلندر” وجود دارد.

Hypnopolis همچنین نشانی وفادار از سایر مکان‌های دیدنی مانند BMW Welt و موزه BMW دارد. این شهر مجازی در حال حاضر در فورتنایت قابل دسترسی است و می توانید با وارد کردن کد جزیره زیر، مستقیماً در Hypnopolis شیرجه بزنید: 3541-0917-2429. این خودروساز لوکس آلمانی مفتخر است که می گوید اولین سازنده خودرو در Fortnite را که در BMW Welt یافت شده است، توسعه داده است. می توان با انجام یک سری چالش ها قفل آن را باز کرد و پس از آن، نمونه اولیه X2 را می توان با طرح های رنگ، چرخ ها و “محتوای صندوق عقب” سفارشی کرد.

تیزر BMW X2 2024

BMW اشاره می کند که بدون کمک Epic Games، استودیوی بازی های ویدیویی که Fortnite را توسعه داده است، تمام کارها را به تنهایی انجام داده است. X2 واقعی قرار است در 11 اکتبر (شب 10 اکتبر در ایالات متحده) به نمایش درآید و ما انتظار داریم که هر دو نسخه ICE و EV از کراس اوور کوپه mashup را قبل از شروع تولید اواخر سال جاری در کارخانه در Regensburg ببینیم.

پس از نمایش جهانی، BMW X2 2024 در Car Creator به عنوان یک مدل تولیدی با رنگ‌های بدنه، طراحی چرخ‌ها و گزینه‌های داخلی موجود برای خودروی واقعی ظاهر می‌شود. تصاویر جاسوسی متعدد نشان داده اند که مدل جدید با کد داخلی “U10” به طور قابل توجهی بزرگتر خواهد بود و با استفاده از mini-X6 شکل متفاوتی را به خود می گیرد.

این خودرو از نظر مکانیکی با X1 و iX1 بدون آلایندگی مرتبط است و نسخه M پرفورمنس در بالای محدوده قرار دارد. X2 M35i چندین بار تحت آزمایش قرار گرفته است و از یک سیستم اگزوز چهارگانه استفاده می‌کند که تا همین چند وقت پیش برای مدل‌های M واقعی در نظر گرفته شده بود. مدل M Lite با موتور 2.0 لیتری بنزینی توربوشارژ به فروش می رسد که 312 اسب بخار قدرت را از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به سیستم xDrive می فرستد. در اروپا، به دلیل قوانین آلایندگی سخت‌گیرانه‌تر، می‌توان آن را تا ۲۹۶ اسب‌بخار تنظیم کرد زیرا X1 M35i ۱۶ اسب بخار از ایالات متحده به اتحادیه اروپا کاهش می‌دهد.



منبع