در اینجا نگاهی اولیه به نسل بعدی آئودی Q7 داریم


نسل دوم آئودی Q7 که در اوایل سال 2015 رونمایی شد، کمی طولانی شده است. در سال 2020 فیس لیفتی برای شکوفا شدن این شاسی بلند شیک انجام شد، اما luxobarge از اوج خود گذشته است، به خصوص که رقبای آن بسیار جوان تر هستند. تصاویر جاسوسی نشان می دهد که بروزرسانی دوم برای مدل فعلی برنامه ریزی شده است، اما این دسته از تصاویر جدید چیز دیگری را به ما نشان می دهد.

در حالی که ممکن است فیس لیفت دیگری برنامه ریزی شود، به نظر می رسد که چهار حلقه در حال آزمایش خودروی نسل بعدی هستند. این قاطر که در کوه‌های آلپ گرفتار شده بود، به نظر می‌رسید که یک دینامومتر را می‌کشد. تا حد زیادی از بدنه مدل فعلی استفاده می‌کرد اما با قوس چرخ‌های کشیده. این می تواند نشانه اولیه ای باشد که Q7 بازسازی شده مسیرهای گسترده تری خواهد داشت. به دلیل شکاف نامناسب چرخ در جلو، در حالی که عقب به سمت پایین خم شده است، از بغل کمی بد به نظر می رسد. شاید آئودی در حال آزمایش تکامل سیستم تعلیق بادی خود بود که برای خودروی نسل سوم در نظر گرفته شده بود.

اگر هنوز در مورد نسل بعدی Q7 بودن آن شک دارید، جاسوسان ما توانستند در حالی که خودرو ثابت بود به داخل آن نگاه کنند. به عنوان یک قاطر آزمایشی اولیه، کار در حال پیشرفت است، اما دیدن داشبورد اصلاح شده با صفحه نمایش بزرگ وسط آسان است. هنگامی که مردم اینگولشتات نسل فعلی را اصلاح کردند، آن را با صفحه نمایش دوگانه تنظیم کردند. این ممکن است با تکرار بعدی همراه با اهرم دنده حجیم از بین برود زیرا این Q7 یک انتخابگر کوچک دارد.

به شرط اینکه Q7 موجود واقعاً به زودی فیس لیفت دیگری دریافت کند، حداقل تا چند سال در فروش باقی خواهد ماند. این بدان معناست که جایگزینی آن تا سال 2025 – آخرین سال برای خودروهای جدید با موتورهای احتراقی آئودی – عرضه نخواهد شد. از سال 2026، این شرکت فقط خودروهای برقی را روانه بازار خواهد کرد. این شرکت قبلاً اعلام کرده است که تولید خودروهای مجهز به موتور ICE را در سال 2033 پایان خواهد داد. ممکن است یک استثنا وجود داشته باشد زیرا ممکن است این شرکت بسته به تقاضا برای مدتی همچنان خودروهایی با موتورهای بنزینی در چین بسازد.

Q7 هرگز رقیب واقعی مرسدس GLS یا BMW X7 نبوده است زیرا ردیف سوم آن نسبتاً تنگ است. با این حال، آئودی می تواند این مشکل را با یک Q9 بزرگتر و جادارتر که در سال 2025 تولید می شود، برطرف کند، طبق گزارش اوت 2022. اخبار خودرو. ظاهراً نمایندگی ها در ایالات متحده در مورد مدل جدید مطلع شده اند.

در اوایل ژوئن 2018، مارک لیخت، رئیس طراحی آئودی، در مورد اینکه چگونه «ایده‌های زیادی» برای یک شاسی‌بلند رده‌بالا در بالای Q7 و Q8 دارد صحبت می‌کرد. در انتهای دیگر خط تولید “Q”، Q2 غیرقابل استفاده از آمریکا پس از پایان نسل فعلی بدون برنامه ریزی برای جایگزینی، به تدریج کنار گذاشته می شود.



منبع