شما می توانید مالک سوبارو رالی ماشین کن بلاک در بازی های X باشید


به دنبال داشتن یک قطعه از تاریخ رالی هستید؟ ممکن است یک تریلر بیاورید. وب سایت حراج آنلاین اتومبیل در حال حاضر یک اتومبیل رالی سوبارو را که کن بلاک رانندگی می کند در رویدادهای X Games در اواسط دهه 2000 به فروش می رساند.

این خودرو یک ایمپرزا 2.5 RS 2004 است که توسط متخصصان رالی سوبارو در Vermont SportsCar ساخته شده است. زیر کاپوت یک موتور 2.0 لیتری تخت چهارچرخ توربوشارژ قرار دارد که هر چهار چرخ را از طریق گیربکس دستی پنج سرعته داگ باکس نیرو می دهد. همچنین یک دیفرانسیل مرکزی با کنترل راننده و دیفرانسیل لغزش محدود Cuso در جلو و عقب وجود دارد. دیگر ارتقاء این خودرو شامل سیستم تعلیق Öhlins، ECU MoTeC، صفحات اسکید، رول کیج، چرخ‌های 15 اینچی Speedline Corse و مجموعه‌ای از تغییرات آماده مسابقات رالی است.

Vermont SportsCar ساخت این سوبارو را در سال 2006 تکمیل کرد. بلاک و کمک راننده الکس جلسومینو از این خودرو برای شرکت در اولین رویداد رالی X Games در سال 2006 استفاده کردند و در مجموع مقام سوم را به دست آوردند. این دو در سال 2007 با ماشین بازگشتند و در مجموع مقام دوم را به دست آوردند. در سال 2009 این خودرو به راننده رالی مارک فاکس فروخته شد که در همان سال در مسابقات رالی اتومبیلرانی شرکت کرد.

Impreza دارای امضاهایی از Block و Travis Pastrana در داخل است و با یک کتاب ساخت حاوی امضای Gelsomino ارائه می شود. در حال حاضر با رنگ مشکی پوشانده شده است – کمی متفاوت از روکش آبی و مشکی که در ابتدا در X Games ارائه شده بود – و همراه با یک غلاف نور PIAA، یک اسکوپ هود و یک اسکوپ سقفی عرضه می شود.

کسانی که قصد دارند واقعاً این ماشین را به جای گذاشتن آن در موزه برانند، باید بدانند که در حال حاضر به لطف آسیب آب متحمل شده در سال 2005، قبل از اینکه در یک ماشین رالی ساخته شود، عنوان بازسازی شده اورگان را دارد. اسپلیتر جلو ترک خورده است و ایرادات زیادی در اطراف نمای بیرونی وجود دارد. بالاخره این ملکه گاراژ نیست.

این Impreza در حال حاضر برای مناقصه در Bring a Trailer با قیمت بالای 46000 دلار و نه روز تا زمان انتشار باقی مانده است. ما گمان می کنیم که قیمت قبل از پایان حراج به میزان قابل توجهی رشد کند.



منبع