ما را در رانندگی با لامبورگینی Revuelto 1001 اسب بخاری در اطراف مدار Vallelunga تماشا کنید


Revuelto اولین لامبورگینی با پیشرانه هیبریدی پلاگین نیست، اما اولین لامبورگینی است که می توانید از زمانی که Asterion 2014 یک کانسپت بود، خریداری کنید. این یک محصول برتر است به این معنا که به جای V10 هوراکان، یک V12 بزرگتر دارد. ما این شانس را داشتیم که موتور 6.5 لیتری تنفس طبیعی تازه توسعه یافته را در مدار Vallelunga نمونه برداری کنیم و دریابیم که چگونه در ارتباط با سه موتور الکتریکی که دو تای آنها چرخ های جلو را به حرکت در می آورند، کار می کند.

گیربکس اتوماتیک هفت سرعته آونتادور پاشنه آشیل آن در نظر گرفته می شد، اما میله تعویض دنده مستقل (ISR) اکنون جای خود را برای گیربکس جدید هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه باز کرده است. Motor1.com ویرایشگر ارشد برت ایوانز پکیج کاملاً جدید را در پیست ایتالیایی شمال رم تجربه کرد و از پدل های تعویض دنده برای تعویض دنده تقریباً فوری استفاده کرد. با وجود اندازه و وزن بسیار زیاد، Revuelto در گوشه ها چابک و در مسیرهای مستقیم به طرز اعتیادآوری سریع بود.

پرچمدار جدید Sant’Agata Bolognese ترکیبی از 1001 اسب بخار قدرت را ارائه می دهد که باید یک ابرخودروی بزرگ با اندازه 194.7 اینچ و وزن 3906 پوند را قبل از اضافه کردن مایعات حرکت دهد. در حالی که ما نمی توانیم تصور کنیم که بسیاری از مالکان Revuelto را به یک روز پیست ببرند، PHEV قدرتمند بیش از آن می تواند هیجانی را که از یک خودروی V12 انتظار دارید را ارائه دهد. علیرغم داشتن یک پیشرانه بسیار پیچیده، همه اجزا به طور هماهنگ کار می کنند تا عملکردی طبیعی را بدون هیچ مشکلی ارائه دهند.

با وجود اینکه اولین بررسی‌ها به تازگی منتشر شده‌اند، لامبورگینی گفته است که سفارش‌های کافی برای ادامه کار در سال 2025 دارد. بخش ایتالیایی عجیب و غریب گروه فولکس واگن می‌گوید مصرف سوخت و آلایندگی در مقایسه با هر لامبو دیگری قبل از آن به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اما مردم به دلایل دیگری این خودرو را خریداری می کنند. هنوز هم دارای یک V12 بدون توربو، یک گیربکس بسیار بهبود یافته، و پاسخ فوری موتورهای الکتریکی است – که همه آنها به شکل کاملاً گوه ای بسته بندی شده اند.



منبع