مدیرعامل Rimac می گوید خریداران رده بالا دیگر ابرخودروهای الکتریکی نمی خواهند


تمایل به هایپرکارهای الکتریکی در حال حاضر کاهش یافته است. میت ریماک، مدیرعامل ریماک، این هفته گفت که خریداران در سطح بالایی از بازار می‌خواهند خود را متمایز کنند، زیرا خودروهای برقی به جریان اصلی تبدیل می‌شوند. آنها موتورهای احتراقی و حس آنالوگ می خواهند، نه چیزی که توده ها می خرند.

میت در جریان این هفته Financial Times Future of the Car Summit اشاره کرد که از زمانی که Rimac توسعه Nevera را در حوالی سال 2017 آغاز کرد، خیلی تغییر کرده است. در حالی که فروش خودروهای الکتریکی کاهش می یابد، مصرف کنندگان در سراسر جهان به گزینه های بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به چند سال پیش دسترسی دارند. .

دولت‌ها مقررات سخت‌گیرانه‌ای را برای جلوگیری از پذیرش خودروهای برقی وضع کرده‌اند و چندین خودروساز قبلاً متعهد شده‌اند که فقط خودروهای برقی را تا تاریخ مشخصی بفروشند. اما برخی برای تغییر این برنامه ها آماده هستند. میت گفت، این نیروها «چیزهایی را به ما فشار می‌دهند که ما نمی‌خواهیم» و مردم «کمی از آن منفور می‌شوند»، که منجر به کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی رده بالا می‌شود که بر برند او تأثیر می‌گذارد.

هایپرکار Nevera همچنان برای فروش است. این شرکت در حال حاضر بیش از 50 خودرو را به مشتریان تحویل داده است، اما برنامه هایی برای تولید 150 دستگاه داشت.

ریماک پیشنهاد می کند که کاهش تقاضا و تغییر در روند مصرف کننده به این معنی است که جانشین Nevera ممکن است نوعی قدرت احتراق داشته باشد.

او گفت: «ریماک منحصراً الکتریکی نیست، بلکه هر کاری که در آن زمان هیجان‌انگیزتر است را انجام می‌دهد.

یک خودروی الکتریکی خالص آن را کاهش نمی‌دهد، اما یک هیبریدی قوی ممکن است یکی از دلایلی باشد که جانشین بوگاتی شیرون آن موتور هیبریدی V-16 وحشی را دریافت می‌کند. میت در سال 2022 فاش کرد که دو سال قبل از ادغام با بوگاتی، ریماک توسعه یک موتور احتراقی را آغاز کرده بود. نوشته بر روی دیوار بود.



منبع