موگن هوندا سیویک تایپ R دارای نیروی رو به پایین بیشتر و نوک اگزوز کمتر است


برای کسانی که به دنبال یک ضربه بصری قوی تر در نسل فعلی هوندا سیویک تایپ R خود هستند، Mugen آماده ارائه است. شرکت تیونینگ مستقر در ژاپن سیویک را با تجهیزات ارتقا یافته در سالن خودرو توکیو در ماه ژانویه به نمایش گذاشت و اکنون برخی از این ارتقاها برای سفارش در دسترس هستند.

پیشنهادات جدید در درجه اول یک کیت هوا است که یک اسپویلر لبه جلوی برجسته را اضافه می کند، به ورودی های گوشه در قسمت جلو، رکاب های جانبی، یک قسمت عقب زیر اسپویلر و یک بال حتی بزرگتر در بالا تزئین می کند. غیرممکن است که از نوک اگزوز تک خروجی جدید که مربعی در وسط نصب شده است، غافل شوید، هرچند که بعداً به عنوان یک ارتقاء اگزوز ارائه می شود. چرخ های Mugen در جلو و عقب 19 اینچ هستند که با همکاری BBS ساخته شده اند.

اینها فقط تغییرات زیبایی شناختی نیستند. Mugen می گوید FL5 Type R با تمام بیت های نصب شده 25 درصد نیروی رو به پایین بیشتری دارد و چرخ ها به طور کلی 22 پوند کاهش می دهند. با توجه به اینکه این خودرو در حال حاضر سریع ترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو در نوربرگ رینگ است، ما دوست داریم ببینیم نسخه بهینه سازی شده توسط Mugen چه می تواند انجام دهد.

با حرکت به داخل، ارتقاهای بیشتری برای ذکر وجود دارد. برخی مانند دستگیره تعویض دنده آلکانترا و تشک های کف Mugen، صرفا برای ظاهر هستند. کنسول مرکزی کربنی مانند صندلی‌های جلوی MS-C که به شدت تقویت شده‌اند، اندکی در وزن صرفه‌جویی می‌کنند.

Mugen در لیست قطعات خود، دمپرهای ارتقا یافته و دو نوع لنت ترمز عملکردی را شامل می شود – یکی برای استفاده ورزشی و دیگری برای رقابت. ترمزها تا پایان جولای در دسترس نخواهند بود، اما دمپرها در حال حاضر آماده هستند. اسپویلر بزرگ عقب تا سپتامبر به فروش نمی رسد و چرخ ها در ماه آگوست وارد بازار می شوند. در مورد اگزوز تک سر، در حال توسعه است اما هیچ چارچوب زمانی برای در دسترس بودن وجود ندارد.

قطعات Mugen برای وسایل نقلیه در بازار ژاپن طراحی شده است، اما این شرکت با توزیع کنندگان در سراسر جهان همکاری می کند. اسپویلر لبه‌ای، رکاب‌های جانبی و اسپویلر پشتی در حال حاضر به‌صورت جداگانه از طریق King Motorsports برای خریداران آمریکایی فهرست شده‌اند که مجموعاً 2065 دلار برای هر سه مورد است.



منبع