مرد فلوریدا پس از تصادف در مسابقه خیابانی از کوروت بیرون رانده شد، به نحوی زنده ماند


گشت بزرگراه فلوریدا در حال جستجوی راننده یک فورد موستانگ است که می گوید در حال مسابقه با شورلت کوروت Z06 مدل 2016 بود که صبح شنبه در ماریون کانتی تصادف کرد و چند تکه شد.

به گفته پلیس، در حالی که دو خودرو در سمت غرب مسیر State Route 200 در حال مسابقه بودند، ارتباط کوروت توسط موستانگ قطع شد. سپس ظاهراً کوروت با یک تویوتا پریوس 2016 قبل از خروج از جاده با سرعت زیاد برخورد کرد و به تیر برق برخورد کرد. سپس یک درخت راننده که مردی ناشناس 38 ساله بود، از خودرو پرتاب شد و در 154 فوتی صحنه تصادف به پایان رسید. به گفته مقامات، او به دلیل جراحات شدید به بیمارستان HCA فلوریدا اوکالا منتقل شد Ocala StarBanner.

عکس های منتشر شده توسط تیم نجات آتش نشانی ماریون نشان می دهد که چه چیزی از کوروت باقی مانده است. ما می‌توانیم تکه‌هایی از سلول مسافری را ببینیم که به صورت تکه تکه شده‌اند و اجزای دیگری مانند قسمت عقب، موتور V8 سوپرشارژر، گیربکس و کاپوت در نزدیکی آن قرار دارند. این برخورد باعث شد خطوط برق به اندازه کافی پایین باشد تا مسئولان جاده را ببندند تا تعمیرات انجام شود.

راننده کوروت در حال حاضر هیچ اتهامی دریافت نکرده است. در بیانیه ای که به موتور 1، گشت بزرگراه فلوریدا می گوید وضعیت او تا صبح دوشنبه همچنان وخیم است و تحقیقات هنوز ادامه دارد.

راننده موستانگ

پلیس راننده موستانگ را که در بالا نشان داده شده است، به عنوان یک مرد سفید رنگ با ضخامت بین 5 فوت و 8 اینچ تا 6 فوت توصیف می کند که ریش زیبایی دارد و روی ساعد راستش خالکوبی شده است. موستانگ به رنگ نقره ای یا سفید با شیشه های رنگی توصیف می شود که احتمالاً مدل 2020-2023 است. افرادی که اطلاعاتی در مورد او یا حادثه دارند تشویق می‌شوند تا با سرباز کارولین ویتینگتون با شماره (850) 960-9653 تماس بگیرند یا به [email protected] ایمیل بزنند.



منبع