کوانتچ دی کاپریو در گرگ وال استریت تصادف کرد به حراج می رود


ما متخصص سینما نیستیم، اما احتمالاً می توان این را گفت گرگ وال استریتفیلم جنایی حماسی مارتین اسکورسیزی در سال 2013 به عنوان یکی از نمادین ترین فیلم های این دوران شناخته می شود. برای ما گیره‌دنده‌ها، این تا حدی به خاطر یکی از ستاره‌های خودرویی است که در فیلم ظاهر شد: یک لامبورگینی کانتاچ 1989. آن ماشین قرار است در تاریخ 25 نوامبر در ابوظبی توسط Bonhams با تمام آسیب های روی صفحه نمایش به حراج گذاشته شود.

Countach با شماره شاسی ZA9CAOSA6KLA12692 یکی از تنها 658 نمونه از نسخه 25 سالگرد تولید شده است. این نقشی محوری در برخی از فراموش نشدنی ترین لحظات فیلم ایفا کرد و جوهر سبک زندگی عجیب جردن بلفورت را به تصویر کشید. این فیلم در کنار دی کاپریو توجه مردم را به خود جلب کرد، حتی با وجود اینکه تنها 3 دقیقه و 11 ثانیه از صفحه نمایش استفاده می کرد. در یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌های فیلم، بلفورت با دشواری کمیک در سوپراسپرت حرکت می‌کند و با همسرش، نائومی، با بازی مارگو رابی، درگیر مکالمه‌ای نامفهوم می‌شود.

ماشین ایتالیایی با دقت در شرایط پس از شیرین کاری خود با تمام آسیب های هنوز تعمیر نشده حفظ شد. و اگر در حال به یاد آوردن Countach دیگری از فیلمی هستید که در ماه اوت امسال در دسترس قرار گرفت، اشتباه نمی کنید. اما این یک ماشین متفاوت است.

شماره شاسی ZA9CA05A0KLA12722 تقریباً در سایه همتای خود مورد توجه قرار نگرفت. این خودرو که به عنوان یک خودروی پشتیبان عمل می‌کرد، لحظه‌ای را در کانون توجه قرار داد و تقریباً 16 ثانیه در دو عکس کوتاه روی صفحه ظاهر شد. به طور قابل توجهی متفاوت از دیگر لامبو، خودروی پشتیبان فاقد بال عقب بود و دارای فرمان سیاه و سفید و سپر جلویی مشخص با مشخصات یورو بود.

برای خریدار خوش شانس، که انتظار می رود بین 1.5 تا 2 میلیون دلار بپردازد، این خرید فراتر از چهار چرخ Countach آسیب دیده خواهد بود. بسته جامعی در انتظار شماست، از جمله یکی از تنها چهار مورد از نمادین ترین لباس های فیلم، صندلی کارگردان، تخته دستی، هودی های خدمه، و دی وی دی های فیلم – همه با امضای سه گانه برجسته اسکورسیزی، دی کاپریو و رابی. در مورد لامبوی سالم، در حراج RM Sotheby در نیویورک در ماه دسامبر فروخته خواهد شد.



منبع