مرسدس اسپرینتر کمپر کوتاه تخت‌های دوطبقه و حمام در فضایی شیک


کوچکترین مرسدس بنز اسپرینتر که می توانید تهیه کنید، مدل کوتاه 144 اینچی فاصله بین دو محور است. این نقطه شروع این تبدیل چشمگیر کمپینگ از شرکت Big Bear Vans در کالیفرنیا است. این با یک مینی موتورخانه جمع و جور به نام سانتا مونیکا به پایان می رسد که تمام امکانات یک RV بسیار بزرگتر را دارد و به نوعی داخل آن تنگ به نظر نمی رسد.

تخت های دوتایی سایز کامل در پشت توجه ما را به خود جلب کرد. به جای یک تخت مرتفع با یک گاراژ / فضای ذخیره سازی کوچک در زیر، یک تخت دائمی وجود دارد که می توان آن را به صورت الکتریکی پایین یا بلند کرد. وقتی بالاست، فضای زیر به عنوان یک ناهار خوری با دو نیمکت و یک میز عمل می کند. این تخت به دومین تخت با اندازه کامل تبدیل می شود، کمی کوتاه تر از تخت بالا اما هنوز به اندازه کافی برای دو بزرگسال بزرگ است.

تخت خواب های بیگ بیر سانتا مونیکا مرسدس اسپرینتر کمپر

اگر کسی بخواهد یک میان وعده با هر دو تخت خوابیده باشد، یک مینی ناهار خوری دوم در جلوی مرسدس وجود دارد. یک میز کوچک روی بازوی چرخان بین صندلی‌های جلو قرار دارد و می‌تواند برای استفاده در ردیف دوم صندلی‌های مسافرتی به سمت عقب بچرخد. به این ترتیب، این 144 اسپرینتر می‌تواند به راحتی چهار نفر را برای سفرهای ایمن در صندلی‌های کمربنددار، ناهار خوری در حالت توقف و خواب بعد از یک روز طولانی سرگرم کننده در خود جای دهد.

در بین قسمت های ناهار خوری جلو و عقب، یک آشپزخانه بزرگ با یک سینک عمیق، یک اجاق گاز القایی تک شعله، و فضای پیشخوان فراوان پیدا خواهید کرد. دو قفسه قابل نصب وجود دارد که می‌توانند فضای پیشخوان را بیشتر گسترش دهند، یکی برای بیرونی که در باز است و دیگری به موازات درب. یک یخچال/فریزر 3.3 فوت مکعبی در کنار اجاق گاز قرار دارد و روبروی همه آن یک حمام کامل با توالت و دوش کاشی‌کاری شده است.

این ون دارای یک مخزن 30 گالن برای آب شیرین است که 40 گالن اختیاری است. آب خاکستری در یک مخزن 25 گالن نگهداری می شود. باتری ها 600 آمپر ساعت برق و حداکثر 1000 آمپر ساعت به صورت اختیاری ارائه می دهند. پنل های خورشیدی روی پشت بام قرار دارند، اما تجهیزات تهویه مطبوع را در بالا پیدا نخواهید کرد. در زیر نصب شده است و فضایی را برای یک تراس پشت بام با یک بانوج آزاد می کند. یک بخاری دیزلی سوخت را مستقیماً از مخزن سوخت ون می گیرد تا هم ون و هم آب برای دوش آب گرم را گرم کند.

Big Bear Vans قیمتی برای پلان کف سانتا مونیکا در ویدیوی خود ذکر نکرده است. ما با این شرکت تماس گرفته‌ایم و قیمت این ساخت خاص را جویا شده‌ایم، اما در این بین، نگاهی گذرا به وب‌سایت آن‌ها نشان می‌دهد که یک مدل دیفرانسیل عقب با موتور بنزینی با شروع قیمت ۱۴۷۲۰۰ دلار است.



منبع