مرسدس به شکست خود اعتراف کرد و ظاهراً چهار سیلندر را برای V-8 در CLE63 رها کرد


مرسدس-AMG CLE63 پرطرفدار هر روز در دسترس است. ما فکر می‌کردیم که این خودرو همان پیشرانه چهار سیلندر هیبریدی 671 اسب بخاری مورد استفاده در C63 را داشته باشد، اما بر اساس گزارشی که منتشر شد، دیگر این اتفاق نمی‌افتد. اتوموبیل. در عوض، به نظر می رسد مرسدس بنز در حال عقب نشینی از چهار دیگ با عملکرد بالا به نفع V-8 تندر است.

به نقل از “مقامات ارشد” مرسدس بنز، این گزارش ادعا می کند که CLE63 از موتور آشنای 4 لیتری V-8 با توربوشارژ دوقلو با کمک هیبریدی ملایم استفاده می کند که تا 585 اسب بخار قدرت تولید می کند. اگر اینطور باشد، تقریباً 100 اسب بخار کمتر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود، خواهد داشت. مشخص نیست که آیا یک پیشرانه هیبریدی پلاگین در حال بررسی است یا خیر، اما ما نمونه های اولیه با پورت های شارژ را مشاهده کرده ایم. ما همچنین یکی را در ویدیو ضبط کردیم که تقریباً هیچ صدایی منتشر می کرد، بنابراین مرسدس نمونه های اولیه برقی را در این زمینه دارد. و آنها احتمالاً دارای تنظیمات چهار سیلندر فوق هستند.

به این ترتیب، تغییر به قدرت V-8 می تواند تصمیمی دیرهنگام در پاسخ به انتقادات عمومی در مورد چهار دیگ با خروجی بالا باشد. این چیزی است که اتوموبیل ادعا می کند که فروش کندتر کلاس C در کل در اروپا را نشان می دهد. در ایالات متحده، فروش کلاس C در سه ماهه اول سال 2024 اندکی کاهش یافته است که نسبت به سال گذشته کاهش سه درصدی را نشان می دهد.

شایان ذکر است که مدل‌های جدید C63 به تازگی به نمایندگی‌های بریتانیا رسیده است. قیمت گذاری برای ایالات متحده در اواسط آوریل اعلام شد و هنوز به فروش نرسیده است. به طور خلاصه، مرسدس به دلیل حذف V-8 در C63 انتقاداتی را دریافت کرده است، اما هیچ اطلاعاتی از فروش وجود ندارد تا ببینیم آیا خریداران واقعاً هیبریدی چهار سیلندر را حداقل در کنار دریاچه ما نمی‌خواهند یا خیر. ما برای کسب اطلاعات بیشتر و تایید این گزارش با مرسدس تماس گرفتیم، اما این خودروساز از اظهار نظر خودداری کرد.

اگر اتوموبیل دقیق است، CLE63 به راحتی بالاتر از CLE53 و پیشرانه شش توربوشارژ خطی 443 اسب بخاری آن قرار می گیرد. اما زمانی که به قدرت برسد از C63 فاصله زیادی خواهد داشت. همه باید در اواخر امسال پاسخ داده شوند، زمانی که CLE63 اولین رسمی خود را آغاز کرد.



منبع