موتور بنتلی V-8 فقط گازسوز تقریباً مرده است


بنتلی نه تنها زمان را برای W-12 محترم می‌خواند، بلکه نشانگر آغاز پایانی برای V-8 فقط بنزینی است. خط جدید نسخه 8 شامل Continental GT، Continental GT Convertible و Flying Spur به عنوان آخرین نمونه از نوع خود با V-8 فقط بنزینی است. با دیدن نیمه پر لیوان، V-8 خالص در Bentayga ادامه خواهد یافت. با این حال، مشخص نیست برای چه مدت.

بنتلی می‌گوید نسخه 8 به طور خاص برای بازار آمریکای شمالی ساخته شده است، اما این سه خودرو در حال از دست دادن تنظیمات V-8 فقط بنزینی خود در بازارهای دیگر هستند. بریتانیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا نیز با موتور 4.0 لیتری توئین توربو بدون کمک هیبریدی خداحافظی می کنند. بازارهای دیگر نیز به دنبال خواهد داشت. اساساً اکنون یا هرگز نمی توان یک Continental GT/GTC یا Flying Spur را سفارش داد که از برقی شدن V-8 اجتناب می کند.

نسخه 8 trio در بیش از 60 رنگ از طریق بخش سفارشی مولینر در دسترس است. این خودروها با چرخ‌های 22 اینچی در طرح‌های پنج یا ده پره و درپوش‌های مرکزی خود تراز می‌شوند. بنتلی می‌گوید این‌ها «فوق‌العاده‌ترین» نسخه‌ها هستند که با درپوش پرکننده سوخت جلا داده شده مانند جواهر کامل شده‌اند. مارک بریتانیایی فوق‌العاده لوکس نشان‌های ویژه‌ای را بر روی گلگیرهای مدل‌های کانتیننتال و ستون عقب Flying Spur اضافه می‌کند.

همین نقش، رکاب‌های جانبی و پشتی صندلی‌ها را که لوگو دوزی شده‌اند نیز تزئین می‌کند. این الگوی شیک پالم فلوتینگ روی صندلی‌ها جدید نیست، اما تا به حال در بنتلی «جریان اصلی» ارائه نشده است، به شرطی که چنین چیزی وجود داشته باشد. تحویل به مشتریان نسخه 8 به زودی آغاز می شود.

بنتلی از زمان عرضه نسل فعلی 4 لیتری V-8 در سال 2012، بیش از 53000 خودروی Continental GT/GTC و Flying Spur تولید کرده است. . بعدش چی پیش میاد؟ “هیبرید فوق العاده پرفورمنس” که اوایل این هفته معرفی شد. این یک V-8 جدید با کمک هیبریدی و خروجی ترکیبی بیش از 740 اسب بخار و گشتاور 738 پوند فوت است.

Flying Spur و Bentayga در حال حاضر یک پیشرانه هیبریدی مبتنی بر موتورهای V-6 کوچکتر ارائه می دهند. این سدان دارای یک واحد 2.9 لیتری است در حالی که SUV از یک آسیاب 3.0 لیتری کمی بزرگتر استفاده می کند. بنتلی اشاره می‌کند که کانتیننتال GT و GT کانورتیبل نیز در اواخر سال جاری الکتریکی می‌شوند، احتمالاً با آن Ultra Performance Hybrid جدید.



منبع